Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-form er optimal?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står i den situation at jeg gerne relativt hurtig vil opsætte en webshop.

Jeg er i tvivl mht. platformen og da jeg absolut ikke har forstand på kodning, tænkte jeg om Tictail ville være den optimale løsning for mig. 

Min virksomhed skal kun sælge ganske få produkter, men er det lidt at skyde sig selv i foden at starte en webshop på en platform som Tictail? Jeg har nemlig hørt, at det er svært at ændre sin webshop senere hen, hvis man først er på en sådan platform (samt at det kan blive rimelig dyrt). 


Kodning og åbne en webshop, som koster rigtig mange penge, virker lidt uoverskueligt, når der i første omgang alene er tale om et "hygge-projekt" evt. med mulighed for noget større senere. 

Hilsen Lauren

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Det er korrekt, at du kan begrænse dig ved at "låse" dig i et system som ikke kan udvides let fremadrettet. 

Som alternativt til Tictail, så vil jeg slå på tromme for WordPress / WooCommerce, hvorigennem vi selv udarbejder alle vores kunders webshop. Med en WordPress er ekstrem populært, og der udvikles konstant nye plugins og moduler, som fremadrettet vil være til din rådighed - hvis du måtte ønske nye funktioner. 

WordPress / WooCommerce kan godt opsættes på egen hånd, men det vil nok kræve rigtig meget af din tid - modsat Tictail. Til trods for dette, så kan du uden problemer selv drive webshoppen efter lancering, hvilket derved kan gøre dig selvbestemmende over de løbende omkostninger

Du er velkommen til at læse mere omkring en WordPress / WooCommerce webshop her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop Hvis du måtte have spørgsmål her til, så fang mig endelige på simon@erhvervshjemmesider.dk :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauren

Fedt at du skal starte en webshop.

Nu er det jo også sådan at vælger du Woocommerce så er du sådan set også bundet til at Woocommerce webshop.

Lige meget hvilken webshop løsning du ønsker at bruge - er det muligt at skifte e-handelsløsningen ud igen!! 

Det skal du selvfølgelig helst undgå!! for det er tidskrævende !!!


Afprøv det system du vil bruge!!!

Afprøv de webshop løsninger du planlægger du får anbefalet.

Jeg kan varmt anbefale Weebio.dk som jeg selv arbejder med...


Du kan komme hurtigt online - nogle vil anbefale Shopify - Weebio er dansk og minder om Shopify... (med fuld support)


Du skal ikke selv stå for

Du kan læse mere om Weebio på fx. Pinterest og se videoer på Youtube


Du kan gratis oprette en prøveshop, der er 30 dages gratis prøveperiode..

Du kan booke en gratis gennemgang, hvor du kan blive gratis guidet rundt i Weebio.dk

 
http://www.weebio.dk/ opret en gratis webshop her !!

Test og se om Weebio er noget for dig... Det koster ikke noget...

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)