Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møde pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg sidder med et callcenter lokaliseret i Filippinerne vi har siddet diskuteret priser - Er 1000 kr. rimeligt for et kvalitets møde, på et no cure no pay princip?

Håber at få nogle kvalificeret svar.

Mvh

Tigershare telemarketing

www.tigershare-telemarketing.com 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:45

Det afhænger vel af sværhedsgraden. Der er stor forskel på opgaverne i får formoder jeg. Nogle opgaver er lettere end andre. Så I skal lave en vurdering fra sag til sag. Ligesom forsikringsselskaberne har deres tarif. De ved hvad prisen skal være når Brian fra København på 18 år skal have forsikret sin Golf GTI - det er nemlig ikke samme Pris som Lone på 45 der bor i Esbjerg og har kørt skadesfrit i 20 år.

På sigt vil I jo så blive dygtige til at beregne denne pris, når jeres erfaringsgrundlag vokser 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:30

Hej Peter,

Tak for svar, jov helt sikkert der er kæmpe forskel på opgaverne, men hvad jeg har fået forståelsen af, er der mange danske callcentre der ikke engang vil lugte til en opgave på et no cure no pay concept. Men selvfølgelig har du ret i at det afhænger fra opgave til opgave - jeg var bare interesseret i at høre om det er en rimelig pris for en rimelig opgave. Du må tænke på i Tigershare Telemarketing har vi ingen fast pris pr. lead, ingen opstarts gebyr, ingen fast timepris osv. så mon ikke CA. 1000 kr er rimeligt for et kvalitets møde?

Peter ikke for at snuse i dine ting, men må jeg høre en ca. pris for hvad du ca. tager for dine møder hvis det er middelmodig opgave, hvor det kan lykkes dine sælgere at booke 2 - 3 kvalitets møder om dagen?

Ps. dette er ikke for at justere vores priser, i forhold til danske priser - Tigershare Telemarketing er somsagt lokaliseret i Filippinerne hvor alle vores omkostninger er betydelig lavere end derhjemme, så vi er godt klar over i tager mere for det Wink.Mit indlæg kommer simpelthen fra en lille "diskution" mellem mig og mine partnere.

Mvh

Tigershare Telemarketing

www.tigershare-telemarketing.com 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 11:43

Du kan anskue din prissætning udfra flere forskellige vinkler

1) Du kan kopiere konkurrenternes priser

2) Du kan beregne hvad dine egne omkostninger er og beregne din ønskede avance og dermed har du din egen pris

3) Du kan forlange det højeste "markedet" vil give.

4) En kombination af ovenstående eller en helt 17. model

Så jeg tror ikke jeg som din konkurrent kan afgøre om 1000 kr. pr. møde er rimelig pris - igen så er der jo meget stor forskel på de opgaver vi løser. Men kort fortalt, så tror jeg at du skal vælge løsningsmodel 2. Se på hvad dine egne omkostninger er og dine forventninger til din egen indtjening. Så har du prisen til dine kunder.

Held og lykke med forretningen derude

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 11:55

Ok tak for svarene, og lige mådeBig Smile

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)