Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til mine kommende sider?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære aminoer jeg ved ikke om jeg skal være lykkelig eller ulykkelig :D..

Jeg står i den situation jeg har 3 nye sider klar engang i feb. det er rimelig store sider som skal have noget plads fx billede upload osv. regner og med at skal have en del trafik, men men pengene hænger ikke på træerne med de 1000 kr jeg kan skrabe sammen i SU hver måned :).. er der nogle forslag til en form for hosting :). kunne inderligt godt tænke mig en dedicated server men så når man ser priserne falder jeg fra igen. håber der er nogen som har nogle gode råd. Mvh Thomas.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:03

Kig eventuelt på www.uk2.net 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 22:05

Har lyttet mig til at danske sites helst skal være dansk hosted er det korrekt :)?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:10

Hvis der er tale om website m.v. og ikke spilserver, så vil mange ikke mærke den store forskel på DK el UK

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:10

Jeg har lige givet et tilbud på 880kr om måneden for en managed virtuel server idag, det tilbud kan vi da nok også finde ud af til dig hvis det har interesse?

Mail på mail@mc-solutions.dk hvis det har interesse

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 22:13

Hey det lyder ikke tosset men hvad er forskellen på en virtuel og dedicated server :)?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:23

På en dedicated server er det kun dig plus at du som regel har mere disk/ram end ved virtuel hvor flere deler serveren. Du har naturligvis root adgang som på en dedicated løsning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:32

Det er nemlig rigtigt, vores vservere er lavet ved at vi deler maskinen op i 8 lige store dele hvoraf vi tildeler en eller flere per kunde. Den løsning jeg har foreslået dig er sådan 1/8 af en server, her har du så vidt jeg husker 25GB Harddisk, 256MB ram og 10GB Trafik/mdr.

Vi sætter maskinen op med en webserver for dig og holder løbende øje med at den ikke bliver forældet og hvis dine behov i fremtiden stiger er det nemt at tildele overkapacitet på serveren til dig, eller endda flytte hele din vserver over på en anden fysisk maskine og her tildele dig flere resourcer eller evt. hele maskinen.

Det letter administration en del og sparer rigtig mange penge fordi de fleste ikke udnytter en server fuld ud og derfor kan nøjes med mindre fysisk hardware og dermed mindre køling, strøm og rackplads. Således er det dyreste i din løsning faktisk vedligeholdelse af serveren samt trafik og netværks forbindelse, selve hardwaren betaler du faktisk stort set ikke for ... og så sparer vi jo også CO2 ;)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 22:35

Hehe er bange for 10 gb trafik er for lidt og det er 25 gb plads nok også :).. er der andre muligheder fra folk rundt omkring?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:38

ja der er masser af muligheder, hvor meget plads og trafik skal du bruge?

Levere stører vservere (som jeg også skrev) eller fysisk dedikerede servere hvis du ønsker det? 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)