Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til mine kommende sider?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Naturligvis :) umiddelbart kunne det lyde som om at det var værd at overveje et regulært webhotel til at starte med, og så senere opgradere når behovet/økonomien til det er der.
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 00:13

Jeg har hos servage nu, og bliver sindsyg af det. siderne tar 4½ år om at loade, deres ftp går ned konstant. nej satme nej om jeg gider finde mig i det mere :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:24

Jeg har hosting af alle mine sider hos Surftown, det fungerer helt upåklageligt til dato, og jeg har mange bekendte der bruger deres løsninger. Gode til prisen, god (og hurtig) service og så fungerer de upåklageligt med en masse gode features som bl.a. statistik m.m.

Du må meget gerne bruge mit ref hvis det er noget for dig, og så får du samtidig 15% rabat, så det er måske interessant. http://www.surftown.dk/HostingAccount.aspx?reseller=cust61576

Held og lykke med projektet!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 00:32

Okay, kigger på det i morgen. skal op kl halv 7  så pænt godnat, jeg tar gerne i mod andre foreslag :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:42

Hej Thomas,

Hvor meget plads skal du konkret bruge?
Jeg kan eventuelt tilbyde, nogle løsninger hosted professionelt i Tyskland hvor trafikpriserne, er meget billigere end i Danmark. Så 200 gb trafik skulle vi kunne klare.. ;-)
Hvilke form for projekter er det? Det kunne jo være du kunne finde en hosting sponser (det kunne godt være jeg kunne hjælpe dig der), men skriv om nogle stikord om projektet, så er det også lidt nemmere at rådgive dig til den korrekte løsning.
Du kan eventuelt skrive til mig på jh@webname.dk eller ringe på 42 80 80 60 - så kan jeg lige strikke et tilbud sammen til dig.

Håber du finder den rigtige løsning.

Et par små hosting referencer:
php.net (
http://dk2.php.net)
MySQL.com (
http://mysql.mirrors.webname.dk)
Papirbutikken (
www.papirbutikken.dk)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 08:19

JEg skriver lige engang i efter middag :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:41

Hej Ørts..

Du kan eventuelt også tage et kig på https://yourshelter.net/. Som jeg kan forstå det, på baggrund af tråde jeg har læst herinde, er "hentetiden" udemærket - og der har tilsyneladende ikke været nogle bemærkelsesværdige downs.

Anyway, god dag..

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 13:04

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Du skal aldrig regne med at fritrafik, er fritrafik. Det har ALTID en bag-del. Hvis de taler sant at du har fri traffik, så er din internet forbindelse ofte mindre - eller oppetiden meget lav..

Bare lige et par ting at tænke over...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:40

Det lyder som om du har brug for en investor eller skal arbejde lidt med forretningsplanen!

Men mine beregninger siger at hvis du får en ADSL med 1Mbit upload skulle du kunne holde 200GB per måned. Så køb en PC med harddisk nok og kør den op med en ADSL forbindelse fra kollegieværelset. Husk at sætte penge af til strøm.

Ja, du vil opleve nedetid med sådan en, men then again, du har ikke råd til en Ferrari!

Mvh Jesper

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)