Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forretningsidé - måling af kundeloyalitet og tilfredshed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil værdsætte feedback på en forretningsidé som jeg er ved at udvikle.

Konceptet er ikke nyt, men jeg ønsker at lave en mere simpel og prisvenlig pendant til de eksisterende løsninger.

Det handler om Net Promoter Score (NPS), en metode som kan anvendes til at måle kontinuerligt på kundernes tilfreds og reagere på kundernes svar.

Idéen er at man efter at have handlet hos en virksomhed kan modtage et "simpelt" spørgeskema via e-mail hvor man skal skal svare på om man vil anbefale virksomheden til venner og kolleger - dette ud fra en skala mellem 0 og 10. Man kan også, valgfrit tilknytte en kommentar. Valget på skalaen vil så placere dem i en af tre grupper:

- Promoters (> 8)
- Neutrale (7, 8)
- Detractors (< 7)

Feedbacket giver mulighed for at reagere aktivt; eksempelvis kan man opfordre sine promoters alene til at lægge en TrustPilot anmeldelse (eventuelt via integration) eller kontakte sine detractors for at give dem en bedre oplevelse. Mulighederne er mange.
Målet er at det skal være nemt at implementere - uanset om man har WooCommerce, Magento, Prestashop eller andre standardsystemer, så er der let integration til ens webshop. Det er også muligt at bygge sin egen integration uden større problemer.

Jeg er kommet så langt at jeg er ved at beta-teste systemet på https://simplenps.io - jeg vil værdsætte enhver form for feedback på konceptet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)