Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Live Chat

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som konsulent indenfor online kommunikation og rådgiver blandt andet om live chat implementering samt teknologivalg. 

Vi tager først og fremmest udgangspunkt i virksomhedens formål med chatten. Er den salgs eller support relateret.

Hvis den er salgsrelateret, er der ofte et stort behov for integration med CRM - systemer, marketingssystemer etc. Et andet behov er statistik-delen. Arbejder man desuden med telefoni og e-mail også, så kan der også være en vis fornuft i integration med disse såvel.

Proaktiv chat er stadig relativt nyt, men de erfaringer, man allerede har gjort sig er gode, så det kunne være en ide.

Min teknologi partner indenfor live chat, email management, VoIP og knowledgebase er Talisma. De har et gratis ressource bibliotek, hvor man blandt andet kan downloade et whitepaper omkring implementering af live chat teknologier, best practice og anvendte KPI (key performance indicators) i relation til online kommunikation.

Man bliver kun kontaktet, såfremt man ønsker det. Og I så fald bliver det mig, I kommer til at tale med efterfølgende.

Talisma ressource center

Dette whitepaper giver nogle gode ideer og redskaber til, hvilke overvejelser man bør og kan gøre sig.

God fornøjelse. Hvis der ellers er spørgsmål så skyd løs.

Som inspiration kan I prøve at kigge på Covenco, som er et engelsk hardware - forhandler. De har lavet en fed løsning med talisma´s system

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 19:24

Hejsa

Vi bruger selv crafty syntax livechat i en kombineret salgs og supportløsning. Det har været kanon i starten men som med så mange ting vokser vi ud over det systemet kan.