Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Live Chat

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er ved at afprøve et par Live Chat programmer. Meningen er at række hånden ud mod de besøgende på hjemmesiden, så de hurtigt kan få svar på spørgsmålene. Hvis det fungerer godt, vil vi sætte ressourcer af til at passe chatten og generere leads den vej. 

Jeg har fundet denne sammenligning af forskellige produkter:

http://live-chat-support-software-review.toptenreviews.com/

Her tester vi i øjeblikket testvinderen LiveHelper (why settle for less). Teknisk fungerer det upåklageligt, men statistikdelen, som er vægtet højt, ser både dyr og tynd ud. Er der nogen herinde der har erfaringer med andre løsninger? LiveResponse kender jeg, men det er også et af de dyreste.

Vil også gerne høre om generelle erfaringer med Live Chat. Hvor stor en konverteringprocent kan man forvente på en dansk hjemmeside? Hvor mange besøgende skal man have før det kan svare sig at sætte en mand til at chatte fuld tid?

/Joakim 

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:51

Hej Joakim

Jeg har meget gode erfaringer med IKEA's live chat. Ved ikke hvilket program det er - men professionel hjælp har jeg fået alle gode gange 3.

Hilsen 

Thomas 

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 21:57

Yes Thomas, men det kræver jo også at der sidder nogle kompetente folk i den anden ende. 

Jeg er på udkig efter erfaringer fra sælgers side.

...og så kan jeg nu se at dette indlæg er havnet i den falske bunke. Er der en admin til stede

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:43

Jeg bruger SupportSuite fra http://www.kayako.com/

Det fungerer ret godt - men vi har ikke et erfaringsgrundlag til at kunne fortælle dig om det kan svare sig at ansætte en på fuld tid. Har du i forvejen nogle der laver telefonsupport?

/Claus 

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:51

Jeg har prøvet LivePerson lidt. Det er ret cool, og der er mange muligheder.

Tjek: www.liveperson.com - Du skal også være velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre lidt nærmere.

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 10:56

Kayako kender jeg, men mit indtryk af Chat delen er, at det er ret ustabilt og udelukkende minded på support. Jeg er på udkig efter et værktøj der er salgsrelateret og kan fungere som et supplement til en telemarketingmedarbejder.

Der skal produceres leads en masse, og de indsamlede data fra en vellykket chat, skal nemt kunne ryge videre i fx en CSV fil eller direkte i CRM

/Joakim 

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 10:58

Jeg har arbejdet i et kundecenter i et større firma. Her servicerede vi kunderne med Liva Chat mellem 9 og 16 og det var en stor succes. Kunderne gav rigtig gode tilbagemeldinger. Chatten var integreret i telefonsystemet så man kom i kontakt med en medarbejder med det samme. Stor succes. Ikke mindst fordi kunden kan komme i kontakt med det samme og derved få hjælp under en købsproces der måske er ved at fejle.

Omvendt har jeg set mange små webshops der tilbyder Live chat, hvor den aldrig ser ud til at være tændt. Det giver en enorm dårlig og utroværdig oplevelse. Nu kender jeg ikke til størrelsen af din shop, men du skal i hvert fald sikre at det er muligt at komme i kontakt med din virksomhed i et tidsrum HVER dag.

Hvor mange kundehenvendelser får du dagligt via mail/telefon?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 11:16

Hvis du vil i gang med en enkel og billig løsning, så kan jeg varmt anbefale www.providesupport.com

Den koster kun 15$ om måneden og 99 $ for et år.

Jeg tror at den er ret basal i forhold til de andre, men du kan jo evt prøve an gratis test periode på 30 dage.

Jeg har gode erfarringer med at bruge live support, selvom jeg har en teori om at det kun er omkring 10 % der tør kaste sig ud i at trykke på knappen, selvom de har behovet. Men det skal nok blive bedre med tiden når folk finder ud af at de altid kan få direkte svar på de spørgsmål de har

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 11:25

Woof:

Hvor mange kundehenvendelser får du dagligt via mail/telefon?

Alt for få. Så derfor vil vi række armen ud mod kunden, når de alligevel er på hjemmesiden. Det med chat integreret i telefon-systemet lyder ret genialt. Kan man så bare viderestille og få en telemarketer til at ringe kunden op???

Nikolaj - Liveperson har jeg også luret på, men undrer mig over at det skal være 2x så dyrt som alle de andre. Jeg kan dog se at en del større virksomheder anvender det.

Hvordan og hvor godt fungerer selve konverteringsdelen i Liveperson?

/Joakim 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:29

Jeg har haft brugt LiveChat i følge af en udenlandsk hjemmeside jeg engang ejede - og at, have sådan en funktion tager meget tid - især hvis man render hen og får mange brugere/kunder.

Så det var bare en "pas nu på" hvis din tid alligevel er presset og du i realiteten ikke har overblik til måske 30-100+ henvendelser pr dag. Og ens brugere vil også syntes det er frustrende hvis man har sådan én og ikke kan få kontakt selv om man står online 

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)