Hej Aminoer
Vi er ved at afprøve et par Live Chat programmer. Meningen er at række hånden ud mod de besøgende på hjemmesiden, så de hurtigt kan få svar på spørgsmålene. Hvis det fungerer godt, vil vi sætte ressourcer af til at passe chatten og generere leads den vej.
Jeg har fundet denne sammenligning af forskellige produkter: http://live-chat-support-software-review.toptenreviews.com/
Her tester vi i øjeblikket testvinderen LiveHelper (why settle for less). Teknisk fungerer det upåklageligt, men statistikdelen, som er vægtet højt, ser både dyr og tynd ud. Er der nogen herinde der har erfaringer med andre løsninger? LiveResponse kender jeg, men det er også et af de dyreste.
Vil også gerne høre om generelle erfaringer med Live Chat. Hvor stor en konverteringprocent kan man forvente på en dansk hjemmeside? Hvor mange besøgende skal man have før det kan svare sig at sætte en mand til at chatte fuld tid?
/Joakim |
Hej Joakim
Jeg har meget gode erfaringer med IKEA's live chat. Ved ikke hvilket program det er - men professionel hjælp har jeg fået alle gode gange 3.
Hilsen
Thomas