Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting?

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert

Hvilke virksomheder er du rådgiver for der har haft over 1 million besøgende inden for en time?

Jeg tror nok at de fleste med 900.000 besøgende per time vil kunne have behov for alt hvad det kan trække af performance optimeringer.

Hvor mange besøgende per time havde Big Brother når det var vildest?

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:34

Det var hvis mig der satte denne tråd igang - og der er virklig kommet en god snak omkring forskellig ting...

Her prøver jeg bare lige og fortælle hvilken af de store shop's bruger som udbyder i dag.

Trendybaby.dk bruger dandomain.dk som udbyder

Spamfighter.dk bruger som jeg kan se Speednames Hostmaster

Billigvvs.dk bruger også dandomain.dk som udbyder

Smartguy.dk bruger også Speednames Hostmaster

Wupti.dk bruger også Speednames Hostmaster

L'easy.dk bruger også Speednames Hostmaster

Ikke sikkeret at jeg har ret... og ikke skud mig ned her, hvis jeg tager fejl....

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:39

Ja men jeg kan jo se at du kan slå ting op og se hvor langt tid det går før svaret kommer, ja men du er jo THE ONE, eksperten over alle.

Det lyder til dine konklusioner er så tekniks begrundet at jeg slet ikke kan finde noget glat med dem uanset hvor langt tid jeg har til rådighed.

MEN ..

Du har noget at bevise ellers vil du ikke bruge tid på at slå de her ting op, vise lange skrivelser omkring dine påstand og dermed lave et pointe.

Det er nok det som er størst forsæl mellem os, jeg er ligegald med erkendelse. Jeg få intet ud af det.

Jeg ved at jeg er den bedste og derfor er da ingen kan kan være andet end nr to.

Det kan være at du syntes at du er den bedste, det er cool med mig.. men du skal ikke bruge tid på at bevise det over for mig eller andre end dig selv.

Det har slutter for mig her - jeg har ikke mere jeg vile kunne skriver til dig om !

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:43

Jeg trækker mig ud af diskutionen ... går ud fra folk efterhånden selv kan troværdighedsbedømme i den her diskution. 

Stein:

trendybaby.dk, TDC 

Spamfighter.dk, har eget A/S og køber så vidt jeg kan se trafik gennem Nianat  

billigvvs.dk, Jaynet, Lyngby 

Smartyguy.dk: Mondo.dk, Lyngby 

Wupti.dk: Altroconsult, Tyskland

leasy.dk: Ascio, Kbh

Det du fandt var hvor de hver i sær havde købt deres domænenavne, dette er hvor de er hosted eller får trafik fra. 

webia: Jeg er også fuldstændig kold med hvad du render og bilder folk ind, jeg skal bare sikre mig at du ikke stikker blår i øjnene på andre Amino brugere, og så skal jeg vide om jeg skal bede min advokat hive dig i retten eller ej for injurier. Det er sådan set min eneste bekymring. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 16:44

Hej Jesper

Det er li pr år tilbage .. men min kollega Jon husker det til mellem 1 og 2,2 mil.

Jeg vil ikke reklamere her med vores kunder, det vil min konkurrenter kunne bruge mod os.

Jeg smutter her for idag, hvis du vil tale mere om det skriv en mail til mig..

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:44

webia:

Ja men jeg kan jo se at du kan slå ting op og se hvor langt tid det går før svaret kommer, ja men du er jo THE ONE, eksperten over alle.

Det lyder til dine konklusioner er så tekniks begrundet at jeg slet ikke kan finde noget glat med dem uanset hvor langt tid jeg har til rådighed.

MEN ..

Du har noget at bevise ellers vil du ikke bruge tid på at slå de her ting op, vise lange skrivelser omkring dine påstand og dermed lave et pointe.

Det er nok det som er størst forsæl mellem os, jeg er ligegald med erkendelse. Jeg få intet ud af det.

Jeg ved at jeg er den bedste og derfor er da ingen kan kan være andet end nr to.

Det kan være at du syntes at du er den bedste, det er cool med mig.. men du skal ikke bruge tid på at bevise det over for mig eller andre end dig selv.

Det har slutter for mig her - jeg har ikke mere jeg vile kunne skriver til dig om !

Hvem var denne besked til?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 16:45

DO IT !

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 16:46

Beskeden var til Mikkel

MEN ..

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:48

mcsolutions:

Jeg trækker mig ud af diskutionen ... går ud fra folk efterhånden selv kan troværdighedsbedømme i den her diskution. 

Stein:

trendybaby.dk, TDC 

Spamfighter.dk, har eget A/S og køber så vidt jeg kan se trafik gennem Nianat  

billigvvs.dk, Jaynet, Lyngby 

Smartyguy.dk: Mondo.dk, Lyngby 

Wupti.dk: Altroconsult, Tyskland

leasy.dk: Ascio, Kbh

Det du fandt var hvor de hver i sær havde købt deres domænenavne, dette er hvor de er hosted eller får trafik fra. 

webia: Jeg er også fuldstændig kold med hvad du render og bilder folk ind, jeg skal bare sikre mig at du ikke stikker blår i øjnene på andre Amino brugere, og så skal jeg vide om jeg skal bede min advokat hive dig i retten eller ej for injurier. Det er sådan set min eneste bekymring. 

Okey, tak for det...

Der kan man bare se... hvordan finder du ud af hvilken udbyder de ligger hos?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:26

Du kan som regel trace ip addressen og derigennem se hvilket hosting center eller hvilken linieleverandør de har.

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)