Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting?

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:

Jeg trækker mig ud af diskutionen ... går ud fra folk efterhånden selv kan troværdighedsbedømme i den her diskution.

Det er ikke svært på dette grundlag. 

Min eneste kommentar til denne "dialog" er

1) at man må håbe at Webia ikke yder skriftlig rådgivning overfor sine kunder, eller på anden måde kommunikerer med dem skriftligt.
2) at man må håbe at Webia ikke fremviser samme arrogance overfor dem som det er tilfældet her.
3) at denne tråd er dårlig reklame for Webia.   

Ronnik C's konklusion med hensyn til Scannet contra server er iøvrigt også hvad jeg selv er nået frem til. Mine overvejelser går nu i retning af at købe min egen server men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I (MC Solutions og Active Web) kunne tilbyde mig indenfor virtuelle server-løsninger.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:29

stein:

Hej - jeg sidder og kigger rundt på nettet, og læser mange gode indlæg, men jeg er på udkig efter en af de bedste hosting løsninger på marked?
Kan godt være at jeg let kunne bruge et webhotel fra one.com eller cliche.dk eller hvad de nu hedder...
Men vil gerne lægge mig over disse...
Men nogle som kan komme med de bedste på markede... Prisen betyder ikke så meget, vil bare gerne have det bedste... hastighed, support betyder meget for mig.
Kan også godt være jeg skal kigge på en server-løsning, men er lidt usikker.
Men kom med gerne med links, forslag osv.
Skal bruges til internet butik, i forskellige lande... tyskland, norge, usa osv..

Mvh.
Stein

Hej Stein,

Jeg kan tilbyde, professionelt hosting til næsten former for internet butikker. Jeg går højt på i hastigheden på siden, jeg syntes ikke man må vente mere end et sekunds tid, før siden skal være der - udover dette går jeg højt op i at tilbyde kanon support som svare hurtigt.
Support-afdelingen er åben mellem 06.00-22:00 i hverdagene, Og fra 10:00-16:00 i weekend- og helligdagene.

Jeg har internetbutiks reference, du eventuelt at kan tjekke www.papirbutikken.dk

Du er meget velkommen til at kontakte mig, på jh@webname.dk eller telefonisk på 42 80 80 60

Håber du finder den rigtige løsning, jeg syntes personligt denne tråd har taget lidt overhånd af diskutioner, i betragtning af spørgsmålets enkelhed. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvorfor man skal diskutere server og linje performance, i forhold til dette spørgsmål. (dette skal ikke tages personligt, det er blot en betraktning.)

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:13

webname:

stein:

Hej - jeg sidder og kigger rundt på nettet, og læser mange gode indlæg, men jeg er på udkig efter en af de bedste hosting løsninger på marked?
Kan godt være at jeg let kunne bruge et webhotel fra one.com eller cliche.dk eller hvad de nu hedder...
Men vil gerne lægge mig over disse...
Men nogle som kan komme med de bedste på markede... Prisen betyder ikke så meget, vil bare gerne have det bedste... hastighed, support betyder meget for mig.
Kan også godt være jeg skal kigge på en server-løsning, men er lidt usikker.
Men kom med gerne med links, forslag osv.
Skal bruges til internet butik, i forskellige lande... tyskland, norge, usa osv..

Mvh.
Stein

Hej Stein,

Jeg kan tilbyde, professionelt hosting til næsten former for internet butikker. Jeg går højt på i hastigheden på siden, jeg syntes ikke man må vente mere end et sekunds tid, før siden skal være der - udover dette går jeg højt op i at tilbyde kanon support som svare hurtigt.
Support-afdelingen er åben mellem 06.00-22:00 i hverdagene, Og fra 10:00-16:00 i weekend- og helligdagene.

Jeg har internetbutiks reference, du eventuelt at kan tjekke www.papirbutikken.dk

Du er meget velkommen til at kontakte mig, på jh@webname.dk eller telefonisk på 42 80 80 60

Håber du finder den rigtige løsning, jeg syntes personligt denne tråd har taget lidt overhånd af diskutioner, i betragtning af spørgsmålets enkelhed. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvorfor man skal diskutere server og linje performance, i forhold til dette spørgsmål. (dette skal ikke tages personligt, det er blot en betraktning.)

Tak webname - kigger på din side, og sender dig en mail...

En diskution bliver ofte til flere diskutioner... Big Smile

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:49

Skattekonsulenterne:

mcsolutions:

Jeg trækker mig ud af diskutionen ... går ud fra folk efterhånden selv kan troværdighedsbedømme i den her diskution.

Det er ikke svært på dette grundlag. 

Min eneste kommentar til denne "dialog" er

1) at man må håbe at Webia ikke yder skriftlig rådgivning overfor sine kunder, eller på anden måde kommunikerer med dem skriftligt.
2) at man må håbe at Webia ikke fremviser samme arrogance overfor dem som det er tilfældet her.
3) at denne tråd er dårlig reklame for Webia.   

Whau....ja, jeg er nærmest målløs over Badut eller hvad det nu var. På overfladen ligner det jo en seriøs forretning (webia), men efter disse indlæg ville jeg aldrig nogensinde indlede et samarbejde med dem, hvis jeg havde behov den slags services......Indifferent

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:01

Skattekonsulenterne:

.. jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I (MC Solutions og Active Web) kunne tilbyde mig indenfor virtuelle server-løsninger. 

Hej Bent 

Havde ikke lige lagt mærke til at du spurgte specifikt efter mig :) Men det kan jeg regne ud at Sune fra Activewebs heller ikke har set, mig bekendt sælger de heller ikke virtuelle serverløsninger.

Either way vores priskonfigurator kan du finde her:

http://www.specialhosting.dk/?page=vserver

Der kan du vælge hvilke features du ønsker og så får du en pris. Pt. vil jeg ikke anbefale at købe Windows 2003 til de små virtuelle servere, vi har haft en del problemer med det i vores testmiljø, men vi har heldigvis ingen kunder der har forespurgt det endnu.

Udover det vil jeg gerne tilbyde dig 10% Amino Rabat første år på vores Vservere.

Hvis ikke du selv kan overskue hvad du skal bruge skal du være velkommen til at give mig et kald imorgen så kan vi snakke om hvad du har behov for at sammensætte den bedst mulige løsning :) Du kan ringe omkring middag på tlf. 70 220 627 / 405 11 627.

Som du kan se er klokken 3 nu ... og jeg skal nå og starte programmørene op før jeg sætter mig til at snakke i telefon... derfor tidspunktet :) 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 08:56

Det siger mig umiddelbart ikke meget bortset fra at priserne ikke virker overvældende i forhold til hvad jeg ellers har haft kig på. Men jeg står af når vi kommer til at tale om trafik m.v. Aner ikke hvad jeg bruger.  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:59

Så er det næppe alverden du trækker, hvis det blot er et almindeligt website og noget mailhåndtering du skal bruge det til, så plejer 1-2 gb snildt at række til de fleste almindelige brugere pr måned. 

Men der er selvfølgelig undtagelser, f.eks. datatunge mails med vedhæftede filer osv. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Skattekonsulenterne:

Det siger mig umiddelbart ikke meget bortset fra at priserne ikke virker overvældende i forhold til hvad jeg ellers har haft kig på. Men jeg står af når vi kommer til at tale om trafik m.v. Aner ikke hvad jeg bruger.  

Jeg kan evt. tilbyde webhotels løsninger, med fri trafik. Men 5-10 gb trafik om måneden burde være rigeligt, til de fleste.. (http://webname.dk/?pageid=9&title=Webhotelpriser). Hvis fri trafik er intressant, er du velkommen til at kontakte mig herom. (jh@webname.dk)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 09:17

Det er det ikke engang. Vores hjemmesider bliver umiddelbart liggende hvor de er (wannafind, og atz-net). Til gengæld vil jeg konstant være koblet op til serveren/løsningen i dagtimerne og derigennem trække data fra eget filsystem + mails.  Men send mig nogle priser, men gør det hurtigt da jeg er tæt på at anskaffe en server/computer løsning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:46

Du kan ikke bare bede mig gøre det "hurtigt". Der er tusind muligheder, det svarer til at gå ind i en butik og proklamere at du er ved at købe bil og hvis ikke de kommer med et slagtilbud her og nu køber du en hos naboen :)

Er nødt til at vide hvad den skal bruges til og hvor meget vi skal sætte op? :)

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)