|
webhotel
Debat
|
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
|
Hej Stein Det er lidt svært at råde dig til hvor du skal være kunde. Men jeg kan sige dig, at ingen af de steder som bliver beskrevet her er prof nok hvis du tænker på det større billedet. Det har meget at sige hvad du vil sælge, mængte, data trafik, forventinger til 24/7 support .. osv.. Vi er et rådgiver virksomhed. Vi har kunder som sælger til alle de fleste europæiske lande fra en webshop, men de respective beløb kommer ind på det konto i det land hvor transaktion er sket. Så kan men specullere i valutakurser. Der er en del erfaringer vi har fået i gennem tiden, det vil være velkommet at du ringede til os, så kan vi tage en god snak omkring behovet.
|
Nu hvor du mener at du kan tillade dig at skrive at vi ikke er professionelle nok til at håndtere en sag som nævnt i denne tråd, så må man vel også kunne forvente at du vil uddybe hvorfor du ikke mener vi er det? Jeg er i hvert fald meget spændt på at høre hvad din argumentation er, for mig lyder det nemlig som noget værre vås. |
Det kunne jeg nu virkelig også godt tænke mig at høre en saglig forklaring på. Nogle af de nævnte er nogle af de største og mest seriøse i Danmark. |
|
Hej Martin Ja da helt sikkret. - 3 til 5 rendundente linier - 600 mbit - chashe server up front - trafik shape tools - temp måler pr server - flat line måler på din server - helst tæt på guld record server
Jeg håber du kan bruge nogle af de her ting. |
|
Jeg bliver da også lidt interesseret i, hvad der er galt med firmaer som ScanNet, Pil, ActiveWebs og Wannafind? webia.dk benytter så vidt jeg kan se, selv et eller andet ukendt, nystartet (i hvert fald med ufærdig hjemmeside) webhostingfirma hvor det ikke er muligt at finde information om, hvordan de forsøger at sikre stabil drift. De overstående firmaer har, mig bekendt, alle et overordnet set godt ry og mine personlige erfaringer med flere af dem, er positive... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg er på ingen måde serverhaj, og jeg ved knap nok hvad de forskellige ting er. Men ved du overhovedet om de nævnte udbydere har disse ting? |
Det har mig bekendt alle der er nævnt her i denne tråd.
Hvorfor så lidt?
Forsøger du at skrive "cache" ? Og jeg er igen 110% sikker på at samtlige virksomheder nævnt her kan levere en reverse proxy såfremt kunden ønsker dette, og jeg er også 100% sikker på at hvis jeg blev påduttet en cache/reverse proxy , både at skulle betale for den og at skulle have den stående og rode i min trafik ville jeg skifte udbyder med det samme.
Den må du gerne uddybe? Hvad mener du at slutbrugeren skulle have ud af at kunne shape sin trafik? Eller er det udbyderen som shaper slutbrugerens trafik? Og anyway tror jeg også de fleste kan finde ud af at sætte nogle shaping regler op hvis det skulle blive nødvendigt, selvom jeg foretrækker at have så meget båndbrede at vi ikke skal tænke på shaping.
De fleste af mine servere har en håndfuld temperatur målere indbygget, mig bekendt er det stort set normen at man overvåger temperaturen på dine servere.
WTF betyder det?
På ingen måde ... min konklusion på det her er at du intet kender til branchen ... eller er ekstremt dårlig til at formulere dig. De fleste herinde kan godt tage begrundet og dokumenteret kritik, du gør ingen af delene her. |
|
Jeg er ikke en udbyder eller har planer om at blive det. Jeg er en rådgiver for de større reklamebureauer, dermed råder jeg de større kunder i DK hvad de skal gør på mht til deres web. Jeg kan se at jeres behov er noget som passer fint ind i de udbyder som blev nævt her, men jeg forsøger for at åbne jeres øjne for resten af verden.
|