- 3 til 5 rendundente linier
Det har mig bekendt alle der er nævnt her i denne tråd.
Ikke i følge mine omlysninger om trafik statatisker
Hvorfor så lidt?
ja ok
Forsøger du at skrive "cache" ? Og jeg er igen 110% sikker på at samtlige virksomheder nævnt her kan levere en reverse proxy såfremt kunden ønsker dette, og jeg er også 100% sikker på at hvis jeg blev påduttet en cache/reverse proxy , både at skulle betale for den og at skulle have den stående og rode i min trafik ville jeg skifte udbyder med det samme.
Sorry stave fejl. .. Det er slet ikke det sammen vi taler om .. Det vil taler om er større sites som færdig generere klar til henting til de respective sprog så IIS ikke skal genere de kode hvertgang.
Den må du gerne uddybe? Hvad mener du at slutbrugeren skulle have ud af at kunne shape sin trafik? Eller er det udbyderen som shaper slutbrugerens trafik? Og anyway tror jeg også de fleste kan finde ud af at sætte nogle shaping regler op hvis det skulle blive nødvendigt, selvom jeg foretrækker at have så meget båndbrede at vi ikke skal tænke på shaping.
Det jeg tænker her er pimært iis tools som er beregnet til trafik kompimering som kan snakke direkte med dig brownser dermed opnår et større load tid
De fleste af mine servere har en håndfuld temperatur målere indbygget, mig bekendt er det stort set normen at man overvåger temperaturen på dine servere.
Ja ok - fint, jeg kan tale ud af de erfaringer jeg har, men det jeg omtaler er et direkte måler fra udbyder direkte ind i dit server.
- flat line måler på din server
- helst tæt på guld record server
WTF betyder det?
Om dit server trækker støm og hvor meget..
Hvis du ikke ved hvd en guld record er så kender du ikke dit DNS godt nok...
Jeg håber du kan bruge nogle af de her ting.
På ingen måde ... min konklusion på det her er at du intet kender til branchen ... eller er ekstremt dårlig til at formulere dig. De fleste herinde kan godt tage begrundet og dokumenteret kritik, du gør ingen af delene her.