Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting?

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg sidder og kigger rundt på nettet, og læser mange gode indlæg, men jeg er på udkig efter en af de bedste hosting løsninger på marked?

Kan godt være at jeg let kunne bruge et webhotel fra one.com eller cliche.dk eller hvad de nu hedder...

Men vil gerne lægge mig over disse...

Men nogle som kan komme med de bedste på markede... Prisen betyder ikke så meget, vil bare gerne have det bedste... hastighed, support betyder meget for mig.

Kan også godt være jeg skal kigge på en server-løsning, men er lidt usikker.

Men kom med gerne med links, forslag osv.

Skal bruges til internet butik, i forskellige lande... tyskland, norge, usa osv..

Mvh.

Stein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Servage.net er meget gode, du kan lige kontakte mig i privatbesked, hvis du vil hører om det (: - og fordele. 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:50

Klaus Fejer:

Servage.net er meget gode, du kan lige kontakte mig i privatbesked, hvis du vil hører om det (: - og fordele. 

Har sendt dig en PB

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:59

Klaus Fejer:
Servage.net er meget gode

Er dybt uenig, vi har haft et servage hotel i et års tid som nu igen er opsagt, vi havde i det ene år kontakt til supporten 5-6 gange, de svarede ganske vidst hurtigt men det eneste de gjorde var at give tomme løfter gang på gang.

Grunden til vi måtte have fat i dem var at FTPen blandt andet var ufattelig langsom ofte.

Ingen tvivl om servage har et godt koncept hvor man har meget plads, kan oprette ubegrænset mysqldatabaser og lign, men jeg ville aldrig anbefale dem til andet end et udviklingsmiljø, hvor du personligt kan udvikle dine løsninger og teste forskellige ting.

Hvis du vil have noget kvalitetshosting, så undgå de billige som one.com web10.dk etc, der er en grund til de er billige.

Jeg har rigtig gode erfaringer med www.wannafind.dk de er stabile, når man ringer til supporten får man fat i en person der rent faktisk er tekniker, og ikke en 15 årig folkeskole elev der tjener et par kroner på at sidde i supporten.

Men deres priser er naturligvis også anderledes end billig hotellerne.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:59

Selvfølgelig skal du ikke bruge servage.net eller andre lign. hvis du søger super stabile og hurtige forbindelser her i dk så skal du se efter et erhvervshotel eller en kolokeret server her i DK i et hosting center med godt med smæk på inet kapaciteten.

Jeg vil tro at et par gutterne her fra amino med den slags services ville være relevante ( http://www.activewebs.dk/ , http://www.specialhosting.dk/ f.eks.)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:05

Vi har brugt http://www.pil.dk på mit gamle arbejde uden problemer

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 20:55

Mange gode svar end til nu...

Er der nogle som har nogle erfaring med gode hosting løsninger??

Kom gerne med kommentar....

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:36

Hvad med Speedname.com ? Webhosting.dk ? struer.net

De er måske ikke så gode?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:01

Speedname.com er udenlandsk, der er ingen grund til at handle med udenlandske firmaer desuden har de et ret flakket rygte.

Webhosting.dk ser mig ekstremt useriøst ud og det er ikke noget jeg ville betegne som professionelt.

struer.net er berygtet heroppe hvor jeg kommer fra, de er ekstremt dårlige til at løse deres problemer og deres hosting faciliteter er under al kritik.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:12

Jeg har lige skiftet fra one.com til www.scannet.dk det er dyrt men jeg tydeligt mærke at min side loader hurtigere.

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)