Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julekalender til Facebook.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.
Finders der en app til fornuftige penge til en Facebook julekalender.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa.

Der findes flere forskellige danske udbydere som tilbyder forskellige pakker.. Jeg har set til 5000, 10.000, 20.000 kr. - Så hvad fornuftige penge er for dig ved jeg ikke :)

Men ellers skal man jo kigge mod udlandet hvor de ofte har større rækkevidde og lavere pris ;)

Du kan selv lave lidt af arbejdet - Brug Google.
Søg f.eks. efter christmas calendar app for facebook - Der er f.eks. denne: https://clickapps.eu/en/prices

Hvis du skal have julekalenderen ud til folket, kan jeg hjælpe med det ;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bsocial.dk har en rigtig fornuftig løsning kørende :-) - 3.000 kr.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

"fornuftige penge" er der nok delte meninger om hvad er, men måske er det her også en mulighed: http://www.booztit.com/da/online-julekalender

Jeg faldt lige over det i et andet forum. Måske ikke helt det du efterspørger, men relevant synes jeg. :-)

Jeg har dog ingen erfaringer med denne service selv.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Liisa

Hvis det er en "traditionel" julekalender med 24 låger, som du søger, så kan du tjekke netkalender365.dk.

Sådan en julekalender kan virkelig generere gode leads.

Vi sætter selvfølgelig alt op for dig.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Hej derude.
Finders der en app til fornuftige penge til en Facebook julekalender.

Hej Liisa

Har du ikke overvejet at benytte en julekalender på din webshop side i stedet som så linker over til din Facebook side?

Vi har gennem de sidste 2 år haft et samarbejde med Deskwolf om en kalender/aps osv... på vores Facebook side. Ved de tager 2999,- i år, hvilket jeg ikke vil betale, men så en helt anden "Sur" snak omkring Deskwolf og deres måde at gøre forretninger på.

Prøv at spørg dig selv hvad du egentlig vil med en julekalender. Det er da super hyggeligt og kan skabe en del likes på din Facebook side.
Det vi dog bare har lært, er at det tager en hulens til tid at drifte den og de likes man henter hjem er meget svære at konverterer til noget brugbart.

Vores ide er at have en kalender for at høste emails til efterfølgende email markedsføring.

Hvorfor så ikke trække kunderne direkte over på webshoppen for i stedet at have kalenderen på en Facebookside hvor man måske kan få dem over på webshoppen efterfølgende?
Håber det giver mening for dig det jeg skriver.
Jeg kan ikke lige se hvilken platform din webshop bygger på, men kan da sige for vores vedkommen at vi er på Dandomain og de tilbyder en til kr. 999,-

Mon ikke din platform også har en form for kalender.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt Shortstack, hvor du blandt andet kan købe adgang på månedsbasis og til forskellige priser, alt efter hvor mange fans du har på din side.

De har en standard-skabelon til en julekalender, som du kan tage udgangspunkt i.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)