Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået oprettet CVR nr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg har fået et CVR nr. Men hvordan skal jeg forholde mig til skat? Skal jeg indberette 1 gang om året hvad jeg har solgt for? Skal jeg selvom jeg ikke sælger noget oplyse noget til skat?
Håber nogen kan hjælpe lidt:-)
Majbritt

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:09

Du skal indberette moms og skat.

Moms skal du indberette hvert kvartal, og det skal du også gøre selv om du ikke sælger/køber noget. Så der skal indberettes 0 kr - hvis du som sagt ikke har noget køb/salg

Du skal på din forskudsopgørelse indberette hvor meget du regner med at have i overskud. Det kan være svært at vide det først år, så der må du gætte dig lidt frem. Men det er af dit overskud du betaler skat.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:28

Tak:-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:03
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46702
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36

læs gerne http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/helt-basalt-om-moms-og-skat-for.html Du har PMV og dermed ikke noget moms -får du kan se, at du vil ramme 50.000 kr omsætning på en 12 mdr perode og så - momsregistrerede skal indberette hvert kvartal - også 0 - Du har ikke moms og kan lade det ligge

Regnskab føres løbende og der udfyldes forskud til skat med forventet resultat + udvidet selvangivelse - regnskab og alle bilag gemmes i 5 år til evt kontrol

Læs meget mere for 55 kr i ebog om PMV og personlig virksomhed http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)