Hvor er det lækkert at høre om medvind i sejlene. Håber virkelig at vinden blæser din vej fremover. Fantastiske tegninger. Det er som at stå med en trold i hånden. Til lykke med det. |
Stor respekt herfra.
Hvor er det lækkert at høre om medvind i sejlene. Håber virkelig at vinden blæser din vej fremover. Fantastiske tegninger. Det er som at stå med en trold i hånden. Til lykke med det. |
Dit talent indbyder til større konkurrence, hvis du vover. Klart er at du ikke er den eneste gode tegner -men du er kreativ og du har mod på at selv kontakte. Worldwide findes der rigtig ´mange store arkitekt firmaer, sóm har brug for tegnere og her er din indtjening markant større... ´´ Peronligt vil jeg foreslå vores egen verdensberømte Bjarke Ingels, at starte med som med sikkerhed vil guide dig Du skal være proaktiv nu og være din egen sælger og det kan du snilt være, når man ser på dit indlæg. / Henrik
|
Hvor er det fantastisk at læse din historie og hvor er det FEDT for dig, at opnå anerkendelse for det du er super dygtig til - og jeg mener DYGTIG, hvilket DAM jo så også har anerkendt overfor dig. Jeg har tidligere læst indlæg her på Amino som du har postet, og har også set din FB gruppe, og synes du er fantastisk, både som tegner og som person. Stort thumbs up med fremtiden og al mulig held og lykke fremover |
Du drømmer ikke om hvor glad jeg er på dine vegne. |
Også her fra mig - der har fulgt dig fra remulade og frem - stort tillykke - FLOT gået og fuldt fortjent kh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
![]() ![]() |
super tillykke med iværksættere succesen du fortjener det |
Hahaha DEJLIGT at du kunne bruge det - og håber at din torsdag, går meget bedre :) |
1000 1000 TAK Emil! :D |