Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brianstorm søges på nyt domæne navn!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Vi er et par gutter der vil starte et security firma op, men er løbet tøre for korte navne foran security. Skal være frit som domæne.

Vi har indtilvidere fundet et egnet domæne, men er ikke helt sikker og ønsker noget der harmonerer med security og lyder godt sammen.

Vores forslag er indtil videre strandet ved fønixsecurity (fonexsecurity.dk)

Nogen andre med korte ord i alle genre og sprog ?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 18:12

Har i tænkt over hvad der er jeres force?

For så ville det være en oplagt idé at kombinere disse to ting "jeres force"Security

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:41

Da du ikke kommer med noget særlig konkret, får du her de første 9 forslag jeg lige kunne komme på - måske kan du bruge dem, måske kan du ikke ;)

vagtsecurity.dk

firmasecurity.dk

guardsecurity.dk

metrosecurity.dk

chisecurity.dk

CORPsecurity.dk

urbansecurity.dk

firmasecurity.dk

danmarksecurity.dk

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:07

securis.dk der er latin... Det rykker Big Smile

Og så er det sku ledig... Muhahha Devil

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:47

Nu er det ikke for at give jer drenge dårlig vind i sejlene fra start. Wink Men det lyder lidt som en medicinalvare virksomhed i stedet for et sikkerheds selskab. Og hvad mere er navnet jo belastende at skulle huske, udtale og skrive ind i browseren.

Ydermere har i som jeg forstår det kun tænkt jer at opererer i Danmark og så må jeg jo tilstå at den målgruppe og branche i gør jer i er mere "trygge" ved et godt dansk ord. Husk på danskerne har det bedst med deres ostemadder, kaffe og parcelhuse. Det er dem vi på moderne dansk kalder "Trygheds Segmentet" Med andre ord, måske lidt grovt sagt, en stor flok bønder.

Som i selv skriver vil et kortere navn ha meget større chancer for at blive genkendt og husket i alm. folkemunde.

Hvad med KomfortSecurity.dk - Prosecure24.dk - secure24timer.dk - Sikker24timer.dk eller bare sikker24.dk - safe365.dk det navn i finder vil også virke godt med et dot .nu domæne.

Et forsinket godt nytår til alle herfra Party!!!

Creainvest...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:47

hejsa,

Nu findes der (godtnok et mindre selskab) allerede et vagtfirma der hedder Fønix Vagt http://www.foniks.dk/ så måske I skulle væk fra "fønix" idéen.

Men har ingen andre idéer, sorry....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

Kan se at du har valgt at kalde siden: www.A-security.dk ?

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 08:50

Hej Aminoer.

Tusind tak for alle forslag, det var virkelig cool af jer at medvirke.

Vi skulle oprindelig have overtaget A-Security, men det ville tage for lang tid at få papirsnusseriet til at falde på plads.

Jeg er kommet frem til følgende firma navn, som både kan læses på dansk og engelsk.....Vision Security !

Hvad synes i ????

Domænet er købt www.visionsecurity.dk og er lige blevet aktiveret, så meget snart skal jeg have lagt en hjemmeside op.

Vi vil primært beskæftige os med følgende:

- Underleverandør til andre vagtselskaber.

- Bryllupsvagt (både i hjemmet mens parret er i kirke og evt. til festen bagefter, hvis det skulle blive nødvendigt.)

- Festvagt (Primært til små skolefester og gymnasiefester....IKKE DØRMAND PÅ DISKOTEK)

Vi har i forvejen mulighed for et sammenarbejde med et stort værditransport firma i København, hvor vi snart får mulighed for at leje vagtpersonel ud som chauffører. (kræver vagtkursus). Et fremtidigt sammenarbjede mellem vores to virksomheder vil være et af vores mål i denne gren af branchen.

Håber på lidt feedback fra jer allesammen. Tak for alt hjælpen venner.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 08:51

Foresten er der nogle ihærdige designere der måske kunne komme med nogle forslag til logo ? Jeg tænkte på  et øje eller to øjne i logoet.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:30

BCC Import:

Jeg er kommet frem til følgende firma navn, som både kan læses på dansk og engelsk.....Vision Security !

Hvad synes i ????

Jeg synes det er helt ved siden af. Jo det kan læses på begge sprog, men det kræver at du kan engelskWink

Som tidligere nævnt her i tråden skal i vel henvende jer til utrygge (bonderøve) danskere, og dette navn er lige lidt for højt svævende for min smag. Det passer jo overhovedet heller ikke ind når, det primært drejer sig om, at man kan hyre en vagt til fester o.lign. (god idé i øvrigt).

Jeg vil foreslå følgende: (og det er ledige domæner)

beskyt.nu
festvagt.nu
bryllupsvagt.nu (og .dk)

Mvh

/Jacob 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)