|
Hej Jacob. Du har vist misforstået vores koncept lidt....! Vi skal primært være underleverandør i vagtbranchen og til at starte med også tilbyde bryllupsvagt og festvagt. Senere vil vi da også gerne igang med værditransport, men det ligger langt frem i tiden. Så jeg synes ikke at Vision Security er ved siden af, vil endda gå så langt at sige at firmaet dækker et bredt område. Vision betyder: en virksomhed med et fremtidsbasseret syn på branchen, nytænktning og at gå ind i områder, hvor vagtbranchen måske ikke har tænkt på at gå ind i endnu. Og så betyder ordet, det samme for engelsk talende personer. Siden skal slevfølgelig være på dansk og engelsk alt efter valg. Men tak for ideerne Jacob. |
BCC Import:Du har vist misforstået vores koncept lidt....!
Jo jo, bevar´s. Det er jo ikke meget du har skrevet om firmaet. Under "primært" var jo også festvagter m.v.
Jeg tænker at du/i jo kunne købe domænerne uanset, og linke videre til jeres hovedside. eller simpelthen lave 2-3 forskellige alt efter målgruppe (værditransport og bryllupsvagt er jo 2 vidt forskellige ydelser trods alt..)
BCC Import:Vision betyder:.....
Jeg ved hvad vision betyder. Det var nu ordet Security jeg mente. Det ikke findes i den Nudanske ordbog ![]()
Men efterfølgende synes jeg måske ikke at Vision Security er helt så ved siden af som jeg syntes for 1 time siden. Det er sgu fint at udvise fremsynethed, men det forpligter!
God vind til jer!
mvh
Jacob
Bliv gratis medlem