Der er mange der gerne vil have en lille "Amino Knap" på deres hjemmeside, så det er vi i gang med at lave. |
Hjælp Amino med marketing
/ Selvstændig? Prøv Amino |
Iværksætteri er det for mig? Amino Iværksætter hvad skal gøre? Amino Hjælp jeg vil være iværksætter! Amino Amino hjælper dig i gang som iværksætter |
Go work yourself, AMINO! This is life, AMINO Sæt tingene igang, AMINO Få andres mening, AMINO Her er der hjælp at hente, AMINO
Hilsen Thomas |
Fuck janteloven er nok ikke noget jeg ville have skrevet på vores hjemmeside :-) Hvorfor laver du ikke fx 10 ens knapper med forskellige tekster og så kan folk selv vælge, hvilken tekst der passer bedst til deres hjemmeside? |
Endnu et par forslag
Bliv din egen chef - tjek Amino Bliv din egen Boss - Tjek Amino Opstart af firma? - Brug Amino Iværksætter? - Brug Amino
Birgit
|
lige et par hurtige på vej ud af døren
Aldrig mere lønslave? - Amino Med Amino kommer du godt igang |
Og Jeg vil fandme godt ha en streamer i bagruden på min upolitiske korekte - Co2 svindende - diesel slugende - miljø opslidende - herre meget for blærerøvs agtig 4x4 hvor der med fed skrift stå: FUCK JANTELOVEN, go Amino....!!! |
Martin vil netop have flere forskellige knapper at vælge imellem for de interesserede, som vi kender det fra linkedin, skype osv. - correct me if I´m wrong, Martin;-) Så skyd løs med både de knivskarpe, nicheprægede og vovede... de udvælges sikkert til ti forskellige, der varierer lidt i både tekst og design. Tre knap så kedelige bud: Kys frøen - tjek Amino Glæder du dig til næste sygedag? Amino - iværksætter dig på dagsordenen! |
Smid din adresse i en PM, så kommer den med posten i næste uge.
|