Jamen, det betyder jo så at Mette kan komme med retur til Aalborg. Mette, er du stadig interesseret i kørelejlighed retur? |
YES YES! Det lyder rigtig godt Morten! :-)
Takker
Mette
Jamen, det betyder jo så at Mette kan komme med retur til Aalborg. Mette, er du stadig interesseret i kørelejlighed retur? |
YES YES! Det lyder rigtig godt Morten! :-) Takker Mette |
Er med på litt networking med noget god mad og drikke :-) italiensk eller kinesisk er to gode valg!
Det er dejlig å være norsk i Danmark! Vi ses lørdag! Bjørn Kenneth |
Jeg har nu sendt mail til alle der i denne tråd har ytret ønske om at deltage i fællesspisning/after party efter Aminotastic. Hvis jeg skulle have glemt nogen, så send mig fluks en mail på kma@moskjaer.dk, så vi kan få reserveret de nødvendige borde. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Så for søren kan da godt se jeg er sent ude! hvornår er sidste tilmelding? //Thomas Andreasen |
Kom bare frisk. mvh Hans |
Nu har jeg også tilmeldt mig! Kommer dog kun halvdelen af dagen, men det bliver hyggeligt at se nogle jyder! ~ |
Så blev der lige to ekstra til arrangementet, så hvis der er nogen der har to pladser ledig i bilen fra kbh eller sjællands området ville det være super hvis vi kunne hoppe med ombord på skuden! Men glæder mig allerede skal sku nok blive en super arrangement :) //Thomas Andreasen |
Har Thorborg truet dig med at du selv måtte vælge om du frivilligt ville med og sidde på på forsædet, eller ligge i bagagerummet i Audi'en på vej derover...? ![]() BTW: Jeg er også med på noget efter-aminotastic-fælledspisning-på-et-knapt-så-tvivlsomt-sted-som-McD-nær-motorvej-på-vej-hjem-mad. ![]() /Jesper |
Nej, det var mig der truede med at hvis jeg ikke kom med, ville jeg sidde i mankini på kontoret den næste uge! ~ |