Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kick ass affiliate aftale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino´er

Jeg vil gerne dele denne super fede mulighed med jer! Jeg er blevet affiliate med United Games, og skal være med til at promovere og bygge et affiliatenetværk inden vi rammer Itunes/Android store i efteråret 2016. Det som vi kommer med vil blive et sports spil, som er bygget på realtime sports events. Vores spil designer er ikke mindre end Mark Mongie som er tidligere chefdesigner hos EA sports, og er manden bag Madden NFL, NASCAR, NCAA Football og andre top titler. 

Lidt facts om app markedet.

1) I 2015 blev der omsat for 300 milliarder kroner på alle apps worldwide

2) I 2017 er der forudsagt at der vil blive omsat for 1300 milliarder kroner, så det er en lille stigning på 1000 milliarder

3) 85% af alt den omsætning stammer fra freemium play, dvs folk gerne vil have de fordele som de får ved at hive kreditkortet frem, men stadig er for nærige til at       betale med deres hårdt tjente penge, for opgraderinger af lyssværd, Farmville gødning osv osv. Så folk vælger at beholde kreditkortet i lommen men ser så dum       reklame for at få den optimeret spille oplevelse.

4) En gennemsnits spiller bruger/indbringer 40 kroner pr måned til det spil han/hun nu spiller

5) En gennemsnits spiller deler spillet med 7 af hans venner, hvilket de fleste spil ligger op til ved at tilbyde "gaver" gratis farmville gødning, for at invitere nye folk 

6) Pokemon blev på lidt over en uge estimeret til at være 10,2 milliard kroner værd, fordi folk de deler som sindsyge!!

Lad os lege med tanken om at du kender en person, som har en stor omgangskreds, eller du selv er denne person!! Hvis det lykkes at få delt spillet med 100 personer, og de hver spiller for 40 kroner per måned, så tjener du 10% (100x40/10)= 400kr. Hvis de 100 spillere følger alle stats og deler spillet med 7 venner, så tjener du også 10% af deres forbrug (700x40/10)=2800kr. vi tager den så lige et sidste regnstykke hvis de 700 spillere deler med 7 igen ser det sådan ud (4900x40/10)=19600kr.  Nu gider jeg ikke flere regnstykke men din kommission ville fortsætte ned i uendelig dybde, så der er ufatteligt mange penge at tjene her!!

Vi acceptere kun nye affiliates i en begrænset periode endnu.  Mit gæt er midten af september så er denne mulighed lukket, da vi så ville have nok affiliates til at gå ud og promovere røven ud af bukserne på dette spil! 

Normalt når et godt spil ikke overlever på app markedet skyldes det, at de ikke har pengende til at blive ved med at betale for markedsføring, men ved at lancere spillet på denne måde, vil der blive ved med at være folk der promovere spillet, da vi tjener kassen på det!! 

Til sidst spørger du nok dig selv, hvis han kan tjene så mange penge på det her hvorfor vil han så fortælle mig om det?? i det overstående eksempel ville du tjene 22,800kr. på alle de spiller du tjener 10% på, ville jeg tjene 5% på samt en 20% matching bonus på alt hvad dy tjener så her er regnestykket (22800/2)=11400 +(20% af 22800) = 4560 Så i alt ville jeg tjene 15960 kr.  

Og til alle jer der hader MLM, ja vores betalingsplan er i flere levels, men det er det eneste som vi har til fælles med old school mlm. Vi har ingen startspakker, vi tjener ikke direkte på at rekruttere, medmindre vi lære vores folk at finde spillere, ingen kommission er udbetalt vi på baggrund af at vi finder en ny affiliate, dvs ALT omsætning stammer fra folk der producerer indtjening i spillet (85% freemium plays)

Skriv til mig på unitedgames@nym.hush.com eller tjek denne video. Hvis du ønsker at få del i de 1000 MILLIARDER kroner der søger nye ejere til næste år

Med venlig Hilsen

Jacob Marquez

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Vil anbefale dig at tage fat i Anders / Mikael fra Marketers.dk

De har nok Danmarks største netværk af dygtige affiliaters der.. 

Evt kan du tage fat i Ken fra Partner-Ads, som de samarbejder med. 

/Jannik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)