Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ! Hvad gør jeg forkert. " Sælger " undertøj / Lingeri

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har hjemmesiden www.Boutique-Lingeri.dk

Jeg har over 100 unikke besøgende pr dag men ingen salg  : (((((

Jeg har kun B cup i BH størrelser kunne det tænkes det var det der var problemet eller er jeg måske for dyr.

Alle produkter er i meget meget høj kvalitet og top design.

HÅBER i vil hjælpe ????

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:01

Hej

100 brugere om måneden er ALT for lidt. På Google ligger du som ca. nummer 250 på "lingeri", så det får du nok ikke så mange besøg på. Overvej at oprette dig på www.partner-ads.dk, og giv fx. 10% i komission for hvert salg. Og find så en alle de linkkataloger du kan her via Amino. Der er fornyligt foræret et gratis Excel ark væk herinde med de fleste.

Husk at de titler du opretter i linkkatalogerne har betydning for søgemaskinerne, så overvej de ord du vil lægge vægt på. 30 besøgende skulle do gerne kunne komme op på. Typisk kæber 1-2 ud af 100 besøgende, så pt. har du kun et eller to forventede salg om måneden.

Mvh Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:06

Nu blev der jo skrevet 100 besøgende pr. dag og ikke pr. måned.

Du bør integrere Google Analytics i din butik, så du kan se hvordan dine kunder bruger butikken og evt. hvor de springer fra.

Venlig hilsen
Ole

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:09

Jesper Jørgensen:

100 brugere om måneden er ALT for lidt.

Der står 100 pr dag i det første indlæg :O)

Din side loader utrolig langsomt ved mig - andre der har samme problem?

Kunne være det var en ide, at have flere størrelser end lige "B cup", men det kommer an på, hvilke søgeord dine besøgende bruger for at komme ind på din side. Hvis de bare søger på "undertøj" forventer de nok lidt flere størrelser.

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:11

Det kan være du har ret med flere størrelser.

Jeg kører adwords og har sindsyg mange besøgende hvér dag.

Er der noget der VED hvad for størrelser kunder vil have på undertøj/lingeri ?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:22

Ved ikke hvilke størrelser kunderne søger efter, men du kunne jo prøve dig frem vha adwords og Google Analytics.

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:23

Hej 

Har du lavet en undersøgelse af hvor mange der har en b skål? Jeg kender ikke så mange, og kunne da heller ikke selv købe noget på din sid, så…? Det kunne være det?Jeg syntes ellers at dine modeller er smukke, prisen ville ikke være et problem for mig. Men størrelserne af billederne når jeg trykker mig ind på dem er. Jeg ville gerne se blonderne tættere på. Så jeg kan danne mig et bedre indtryk af den kvalitet du taler om.Jeg syntes nok også at din hjemmeside kunne trænge til lidt luksus i udtrykket.Tjek lige den her side ud: www.padparadscha.dk Måske kunne du få nogle af dine kunder til at skrive på din side, om pasform, kvalitet etc, det er mere personligt og virker mere seriøst. evt. udlod et sæt undertøj til den bedste beskrivelse af produktet. Håber det kommer til at kører for dig det er nogle skønne produkter.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:20

desider:
Nu blev der jo skrevet 100 besøgende pr. dag og ikke pr. måned.

Oops, sorry Surprise.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:26

én ting er at du kun har bh'en i én størrelse, som jeg desværre ikke kan passe.

Men hvis jeg kunne, ville jeg nok ikke købe et sæt alligevel, da man ikke kan vælge størrelse trusse separat, og det er jo ikke alle der er så heldige at have lille popo Stick out tongue

Mht nattøjet står der s, m eller l... Men hvor stort er det? Der er som regel stor forskel på forskellige mærker.

Og så ville jeg som kunde nok synes, det var fedt, hvis der var lidt gode slagtilbud, fx 3 par trusser for 50 kr eller et par morgensutter til nattøjet, eller hvad ved jeg.

Men tror du har ret i, at størrelsen udelukker temmelig mange kunder!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:31

Dine priser afskrækker mig ikke, men hvorfor har du kun bh'er i B-skål? Jeg ville umiddelbart forvente af en lingeri-butik at de havde A-D som minimum.

~
Anja

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)