Hej alle. Jeg er i gang med en ny portal. Jeg søger en der er villige til at programmere og bygge portalen op. Som betaling får du 50% medbestemmelse og 50% af det overskud portalen måtte kaste af sig.Kontakt mig for en snak. Kun seriøse henvendelser! Ideen afsløres ikke før siden står færdig.Portalen er i et område hvor der ikke findes lignende, så det er på tide at noget bliver sat i værk.
Min erfaring med den her type indlæg, er at folk behøver at vide mere om konceptet og idéen før de siger ja. Det handler om personlig udfordring ofte, og folk vil vide hvad de personligt kan få ud af det. Selvom programmering bare virker som noget man enten gør eller ikke gør, så oplever jeg at folk gerne vil vide hvad de helt præcist går ind til - og hvorfor de bør gøre det, som hovedregel kan programmører altid skaffe en eller anden form for arbejde, så pengene er sjældent motivator.
Ligeledes er sætningen "der findes ikke noget lignende" blevet sagt så mange gange, og alligevel viser det sig ofte at idéer udefra som giver et twist også er det der skal til - før idéen "faktisk" skiller sig ud. Jeg er kommet ud for flere gange at folk har fortalt lignende historie, hvorefter jeg har smidt dem et link, der har sendt dem tilbage i tænkeboksen.
Ville bare lige dele mine erfaringer..... :) Fortsat rigtig god dag,
Næh jeg troede egentlig også at du var på udkig efter nogen der ville hjælpe og ikke nogen der kunne fortælle dig at der ikke var nogen der ville hjælpe.
Jeg har sendt(eller er igang) en pm
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Jeg bliver nødt til at være enig med Emil. Det er fint nok at du ikke her vil afsløre ideen, med en partner skal pinedød have at vide hvad der er gang i.
Tak for det... Ikke meget jeg kunne bruge til noget..
Hvis du ikke kan finde ud af at tage imod gode og velmente fra folk i branchen så spår jeg ikke dit projekt mange chancer, jeg er selv udvikler og jeg er hængt op døgnets 24 timer med arbejde, men der var da intet i verden der fik mig til at gå med et projekt hvor jeg ikke får info om hvad det er vi laver. Det er også tåbeligt idet jeg skal kunne vurdere om min arbejdsindsats har en reel mulighed for at resultere i den lovede gevinst, den taktik du anvender kaldes "Reward in heaven" og det er svært at få folk med på den, så man skal gøre sig yderst umage....og det gør du ikke.
Så tilbage til tegneborder og fremstil at tillokkende oplæg og prøv igen :)
Jeg synes amino mere og mere bliver lidt ala fyens stiftstidendes netdebat, dvs. fyldt med folk som absolut skal give deres mening tilkende uden at ville bidrage positivt til emnet.
Sidst du gjorde det Mikkel var det vist noget med en webmaster der ikke kunne stave....., men den reddede du vist lige i land da han pludselig var udvikler istedet