Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjemmeside - omkostninger?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har planer om, at give mig i kast med at starte en affiliate hjemmeside. Da jeg stadig er lidt grøn på området, vil jeg høre om der er nogle der har et bud på et realistisk opstarts budget. Jeg ved at jeg for brug for hjælp til opsætningen af hjemmesiden, og jeg er heller ikke helt skarp i SEO endnu, så der får jeg også lidt brug for hjælp. 

Hvis der ellers er nogle, der har erfaringer og gode råd, suger jeg med glæde det hele til mig!

Mvh Jakob.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tålmodighed til at lære wordpress og klare det selv med gratis tema så er omkostningerne disse: 50-100 kroner for domæne (alt efter udbyder), 100-200 for webhotel for et år (alt efter udbyder).

Hvis du vil have én til at sætte en side op for dig, så er ovenståene omkostninger de samme, plus 1000-3000 for siden (igen, alt efter, hvem du vælger til opgaven).

SEO kan du selv lære, det tager lidt tid, men er en god ting at have som minimum en grundforståelse af. Artikler af god kvalitet gør underværker, så du behøver ikke sætte en kæmpe SEO opgave i værks. Men vælger du at få nogen til at stå for din SEO, så kan du nok kigge på en 250-3000 pr måned, mindre eller mere, igen alt efter, hvem du vælger.

Det er bestemt muligt at tjene penge uden at kaste stort efter SEO. Selvom godt SEO arbejde sætter gang i tingene hurtigere og øger indtjeningen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Mange tak for dit svar! 

Jeg har tænkt mig at bruge tiden på det og holde omkostningerne så lavt som muligt i første omgang.

Mvh Jakob

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

JakobKristensen:
Jeg har tænkt mig at bruge tiden på det og holde omkostningerne så lavt som muligt i første omgang.

Mange gør det på den måde med succes. 

Invester i SEO-LEX af Thomas Rosenstand. Med den bog har du rigeligt styr på SEO til at udvikle et site med resultater.  Resten kan du finde svarene på efterhånden som spørgsmålene opstår. 

God idé at finde en netværksgruppe med andre affiliate Marketers, så I kan støtte hinanden. 

Typisk vælger folk at bygge et affiliate site på en WordPress, og det er et ret let sted at starte. 

Læs den her guide om SEO af Wordpress (efter du har læst Thomas' bog. http://www.jonathanlindahl.dk/wordpress-seo-yoast-guide/ 

Her har du en opsætningsguide til Wordpress: http://ordpress.dk/ 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob 

Ordenlig SEO hjælp kan blive en omkostningsfuld omgang. Jeg synes du skal sætte dig ind i basal on-page SEO, også få udarbejdet en funktionel WordPress løsning, som du selv kan begynde at optimerer på. 

Uanset hvad vil jeg anbefale dig WordPress som CMS til hjemmesiden. Det er super brugervenligt at arbejde i, og du kan typisk komme langt for et forholdsvis overskueligt budget. Vi udarbejder alle vores kunders løsninger i netop WordPress CMS. 

Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du søger lidt sparring til din WordPress hjemmeside, eller dine muligheder herigennem :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Som det siges ovenstående, så kan det startes for meget billige penge. Det kræver blot, at du køber et domæne, hvorefter du sætter din hjemmeside op i Wordpress. :-)

Hvis du kunne tænke dig at samarbejde om en affiliate hjemmeside, så skal du være velkommen til at sende mig en besked - jeg har nemlig selv gået med tankerne, så det kunne da være både sjovt og spændende. :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Bookanaut Vupea Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk at det kræver tålmodighed. Forvent at det tager 8-12 måneder før du begynder at se frugterne af dit arbejde.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Boman:
Og husk at det kræver tålmodighed. Forvent at det tager 8-12 måneder før du begynder at se frugterne af dit arbejde.

Delvis enig. Du kan, alt efter indsatsen og konkurrencen, se lidt efter et par måneder. Min bedste affiliate side fik sit første salg efter en måned. Der er også sider, i stærkt konkurrenceprægede nicher, der har præsteret at nærmest dominere flere pladser efter få måneder og omsætte for rigtig mange penge. Men som begynder på markedet lyder 8-12 ikke helt væk.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)