Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg sælge mine håndlavet smykker?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lavet smykker i lidt under et år, men er meget passioneret med det. Jeg startede projektet da jeg boede i spanien, der gik jeg på markeder og det gik rigtigt godt. Men nu er jeg tilbage i danmark og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg vil rigtig gerne leve af det. Og endtilvidere har jeg lavet en shop på amio.dk men det går ikke så godt endnu. Er der nogle der har nogle forslag til hvor jeg kan sælge mine håndlavet produkter henne? Evt. Sider og butikker. Og om priserne er ok i forhold til produktet? Jeg er åben for alt. Håber i kan hjælpe mig, høre man får god support herinde, så tænkte det skulle prøves. I får lige et link til shoppen her : http://www.amioamio.com/da/butik/5330/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie,

Du kan overveje at starte din egen webshop, som laves fra bunden, hvor den er søgemaskineoptimeret - det kan MASSER af folk hjælpe dig med her på Amino. En selvstændig hjemmeside, som du kan markedsføre igennem mange forskellige tiltag; Facebook osv - den tid, den glæde.

Hvis du ønsker at sælge dine flotte smykker (har lige taget et kig på din side), så kan du altid gå ned i forskellige tøj- eller smykkeforretninger og sælge dit produkt; personligt salg. Det kan gøres på mange forskellige måder.

Jeg håber, at jeg kunne hjælpe dig lidt - held og lykke x1000! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie

Hvis du har mod på også at tilbyde dine smykker til andre dele af verden eller Europa, kan du prøve med Dawanda.eu og/eller Etsy.com. Engang når de åbner op for det, er Notonthehighstreet.com også en interessant afsætningskanal, men indtil videre skal man dog have adresse i UK for at sælge derigennem.

Al mulig held og lykke med salget

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie. Først vil jeg lige sige, at jeg synes dine smykker er super fine. Selvfølgelig skal du da have en webshob!
Jeg har selv en shop hos Amio, så det vil jeg gerne dele lidt af mine erfaringer med.
Idéen bag Amio er jo fantastisk. At folk der bare gerne vil fokusere, på deres håndværk, kan lave en butik, uden at skulle bruge mange ressourcer på, at bygge en webshop fra bunden, eller betale nogen for det. Amio er simpelt i udseende og brugervenlighed, men man skal jo stadig betale markedsføringsbidrag og provision af sine salg. Det gør jeg med glæde, men så forventer jeg tilgengæld også, at få en eller anden form for markedsføring for mine penge. Ellers kunne jeg jo ligeså godt, bare have min egen webshop og beholde alle pengene. Jeg behøver ikke specifik markedsføring af min lille butik, bare af Amio, som helhed. Det ville være helt perfekt. Det er sådan det burde være ikke? Og det er måske der vognen kører lidt af sporet for mig. Amio plejede, at være et rigtig godt sted. Folkene bag det var virkelig ambitiøse, men efter det har skiftet hænder, er mit indtryk, at lauritz.com, eller hvem der end har ansvaret, forsømmer det og er lidt ligeglade.
Man kan jo mene om trustpilot hvad man vil, men i det her tilfælde tror jeg, det viser det et meget godt billede, af hvad der foregår. https://dk.trustpilot.com/review/www.amio.dk
Og selvom de negative anmeldelser ikke har noget med din og min butik at gøre, så går det jo alligevel ud over os. :/


Nu hvor du har brugt energi på, at lave din Amio butik, synes jeg egentlig bare du skal beholde den, men jeg ville ikke anbefale dig, at bruge al din energi der. Det ender man med, at blive frustreret af.
Jeg leder selv efter et alternativ og har også overvejet Etsy. Etsy er bare et kæmpe univers, med fordele og ulemper derved. Der er mange besøgende, men jeg tror, det kan være rigtig svært, at skille sig ud fra mængden, så ens ting bliver opdaget af potentielle kunder.
Så jeg er er altså selv tilbage ved muligheden om egen webshop. Og markeder tror jeg er en rigtig god idé :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du skal få din egen webshop så du kan koncentrer dig om din passion at få solgt smykker 

hver gang en linker til siden hjælper du alle andre og det er rodet , du kan ikke optimere dit salg unikt let enkelt er det sprede din side facebook og hvis mangler kunder kan du køre lidt adwords og links direkte siden hjælper meget 

du kan oprette en https://www.google.com/business/ let få enkel kunder 

hvis betaler nogle søgeord optimering du koncentrer om din vare får du mange flere kunder

Den udbyders truspilot score det mister du også rigtig rigtig mange kunder alene den grund ville jeg vælge min egen webshop , der skal alt for meget markedsføring til det antal kunder du taber på den score 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie,

Jeg arbejder til dagligt i en smykkeforretningen ved siden af mit studie, og vi får månedligt besøg af diverse leverandører samt iværksættere som ønsker at afsætte deres produkter. Hvis du formår at præsentere produkterne ordentligt og vækker interessen hos de forskellige butikschefer, vil du for alvor komme i gang. Jeg anbefaler du tager den dør-til-dør inden du kaster dig ud i at starte en webshop. Vi har mange leverandører som endnu ikke har en webshop. Du kunne f.eks. lave en særaftale hvor du tilbyder butikkerne at købe varerne igen inden for en given periode, da ingen ønsker at investere uden afkast. Håber du kan bruge rådene til noget.

Held og lykke med det!

Mak. 

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 7
Fra  ebasen Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mielovstrom...

vi har netop lavet en handelsportal  for folk som dig... ebasen.com du meget velkommen til og komme og prøve og sætte en shop op.. det helt gratis og du skal heller ikke af med procenter af salg. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie 

Super fine smykke!

Det nemme svar vil være at du kan forsøge at sælge dem på slagsportaler som DBA osv. Her får du testet potentialet ift. produkter. Måske kan du få noget feedback på produktet, som vil være værdiskabende i samme ombæring. 

Hvis du kan fornemme at dine produtker kan sælge godt, så ser jeg intet i vejen for at du starter din egen webshop. Dette kan gøre på rigtig mange måder, så her skal du holde tungen lige i munden :-) Hvis du kommer her til er du meget velkommen til at smide mig en mail for en omgang uforpligtende sparring ift. dine muligheder med webshops anno 2016. Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, den dag det potentielt måtte være aktuelt for dig. Vi udarbejder rigtig mange webshops i tiden til ihærdige iværksættere indenfor alle brancher. 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie.

Jeg vil naturligvis gøre opmærksom på at du kan oprette din helt egen selvstændige gratis webshop hos os, inklusiv kreditkort betaling.
www.ShoppinNet.com

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som "nydansker" kan jeg sige at der er rigtig mange i udlandet som køber hjemmelavet smykker fra www.etsy.com Det gør jeg personligt 2-3 gange om året og jeg er nogenlunde ligeglad hvor det kommer fra (USA/Europa). Selv om man har sig eget webshop, synes jeg at man skal også være på Etsy.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)