Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bondam må have fået hjerneblødning ...!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

> mon ikke folk begynder at tænke på samkørsel og offentlig transport når en liter brændstof er oppe på 12-15 kr.

Næh, jeg tror blot det vil betyde, at virksomhederne i byerne enten må af med noget mere i løn til medarbejderne, eller leve med at disse finder job udenfor byerne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 12:39

Mikkel deMib Svendsen:

> mon ikke folk begynder at tænke på samkørsel og offentlig transport når en liter brændstof er oppe på 12-15 kr.

Næh, jeg tror blot det vil betyde, at virksomhederne i byerne enten må af med noget mere i løn til medarbejderne, eller leve med at disse finder job udenfor byerne

Brændstof priserne er jo ens for folk i byen, som folk uden for byen. Så jeg kan ikke helt følge dit argument.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:45

> Så jeg kan ikke helt følge dit argument.

Så lad mig skære det ud i pap. Boligpriserne i byerne er så høje så stort set ingen mennesker med almindelig lønindtægt kan købe nyt der. Så de flytter ud af byerne. Det er derfor vi ser sådan en enorm tilstrømning i bl.a. Vestsjælland. Folk pendler så ind til byerne - mange af landområderne har op til 80% pendlere. Når omkostningerne til transport så stiger, og der er masser af jobs herude også, så dropper folk jobbet i byen. Jeg har allerede set masser af eksempler på, at de folk der er flyttet herud dropper deres job i byen til fordel for et tættere på.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:01

synes ikke denne graf tyder på at københavn er ved at blive afbefolket:

http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8benhavn (ca midt på)

I de sidste 10 år er indbyggertallet i københavns kommune steget

Derudover er jeg også for at fjerne bilerne på nørrebrogade

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:57

Jeg så lige et indlæg på tv2 at kommunen har slæbt ENGSTRØM biler A/S, der ligger på jagtvejen tæt på Nørrebrogade, i retten for at tvinge ham til lade sin virksomheds bygning rive ned så der kan køre en CYKEL motorvej igennem grunden Indifferent

Nu har de da fuldstændig tabt potten de kære politikere (og selvfølgelig er Bondam rodet ind i dette indlæg af galskab).. Sys det her er mindst, hvis ikke værre, ligeså slemt som det 3f laver mod nørrebro bryghus. Kan ikke se hvorfor FA.... de ikke bare kan køre den udenom bygningen..

Mvh Mads..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:02

Jeg tror forklaringen er enkel: Alt hvad der har med biler at gøre skal bare nakkes. København vil ikke have biler mere.

Vi har lige sidet og regnet på det i min virksomhed - det kan faktisk bedre betale sig for os nu, at flytte udenfor København, og så give vores medarbejdere der bor i byen fri bil. Og så ender det med flere biler i København - og færre arbejdspladser. Fuck dig, Bondam! LOL

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 20:11

Mikkel deMib Svendsen:
. Fuck dig, Bondam! LOL

Haha den er jeg med på!! Måske han sku bruge lidt mere tid på H. Ø. parken (der kan man snakke om spids kompetenceBig Smile)og lidt mindre på trafikken..

En cykel motor vej, sjældent har jeg hørt noget så latterligt..

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:52
Mester Mads:
Måske han sku bruge lidt mere tid på H. Ø. parken (der kan man snakke om spids kompetenceBig Smile)og lidt mindre på trafikken..

Det var sgu da noget af det dummeste jeg endnu har set her på Amino. At begynde at blande Bondams seksuelle præferencer ind i debatten og bruge det som en måde at nedgøre manden på, er simpelthen for lavt (smiley eller ej) og siger mere om dig end om Bondam.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 21:10

Så fik jeg den.. Eller var du lidt for hurtigt på tasterne kan man jo spørge sig selv om..

Nu brugte bondam jo en forfærdeligt masse resoucer på at kæmpe imod at buskene blev klippet ned i parken og nogle andre fuldstændige latterlige tiltag som at der skulle være et helt lukket område som specielt skulle være til de friske fyre som bruger parken.. Hvad jeg mener med mit tidligere indlæg er langt fra et angreb på hans seksualitet men jeg mener at han gør mere gavn i parken end på gaderne!!

Vil ikke undskylde til dig eller andre der følte sig stødt.. Jeg absolut intet har imod homoseksuelle men jeg synes at Bondam er en af de største klaphatte i dansk politik og han (hans personlighed og ikke hans seksualitet) fortjener al den flaming han kan få.. Bondam er et stort spild af resoucer, smileys eller ej..

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:29
Det var sgu da noget af det dummeste jeg endnu har set her på Amino. At begynde at blande Bondams seksuelle præferencer ind i debatten, er simpelthen for lavt.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)