Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Doorway-pages?!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/22/2006 11:10:29 PM
Forfatter: degner
du vil måske hellere, at dine kunder kommer fra 21winners.dk... eller...?

Tabte sq vist tråden

Hvad mener du med det? Er ikke helt med på spørgsmålet.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:32
Dato: 2/22/2006 10:13:15 PM Forfatter: netMedia.dk

Ville sq nødig have at en af vores kunder tumlede ind på en rodet linkside på vores hoveddomæne, med fjollet gentagelses tekst. Det er mildest talt ikke fremmende for troværdigheden, og forfatteren fremstår jo direkte uintelligent. At ranke øverst med den den slags sminkede lig, er sq da tragisk hvis man prøver at fremstå som et professionelt firma med fokus på identitet

Ja, det er så her jeg spørger dig, om du hellere vil have at dine kunder kommer fra en side som 21winners.dk, eller fra en anden tilsvarende reklameside, der udelukkende har som funktion, at få folk til at klikke på annoncer....? Thomas´ infosider henviser (sevfølgelig konstrueret til søgemaskinerne men) trods alt til en hovedside, der uddyber informationssiden!

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 23:34
Dato: 2/22/2006 11:04:57 PM

Øhhh hvor praler han med det henne....?

Det fremgår jo af ovenstående, at du er enig med Mikkel deMib i, at man god må lave lidt 'Tjaeeeeh' i forbindelse med SEO.... gør det ikke?

Pralen kommer fra en tidligere tråd, hvor Thomas spurgte mig direkte om hvorfor jeg syntes at den type side var noget fnidder - og der svarede jeg.
Tror bare at Thomas og jeg er enige om at være uenige på de områder.

Min holdning er at den slags infosider, (med den udformning, indhold, links mm) som jeg hetyder til herover, er noget bras. Primært fordi de kunne være undgået, med reele sider med indhold. At du er uenig er dit valg

'Tjaeeeeh' afhænger som nævnt af kundens risikovilje.

Reklamesider fyldt med Adwords kampagner er en pain - helt enig. Og at google selv opfordrer til dem er bare desto mere træls. Bare ikke en del af diskussionen - men vil gerne kommentere det i en anden tråd.
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 23:38

[/QUOTE]  Gik mere efter at der som på en side som Concept-I ikke er fokus på det brugere søger på, Det er bare en fælde / latterlig keyword tung side, der skal lede ind til en noget de står og præddiker om. [quote]

Indrømmer blankt, at jeg ikke har en dyt forstand på søgemaskineoptimering, men at påstå, at den informationsside du selv refererer til fra Concept-I  - IKKE har fokus på det brugerne søger på er da langt ude....  Den eneste måde du ramler ind i den side på er vel ved netop at søge på de keyword-density tunge ord du selv lige har redegjort for "spammer" siden i en grad så forfatteren er idiot.....

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 23:56
Dato: 2/22/2006 11:37:59 PM
Den eneste måde du ramler ind i den side på er vel ved netop at søge på de keyword-density tunge ord du selv lige har redegjort for ''spammer'' siden i en grad så forfatteren er idiot.....

Siger ikke at forfatteren er en idiot (både fordi at jeg ved at han ikke er det, og fordi at det ikke var det jeg skrev)
Pointen var at teksten virker klodset og uintelligent. Og netop for et reklamebureau mener jeg ikke at det er optimalt.

Så derfor...

JA! Jeg mener i den grad at den nævnte side er en uheldig fremstilling af firmaet Concept-I, kontra deres ''rigtige'' side.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 00:05
Dato: 2/22/2006 11:31:56 PM

Ja, det er så her jeg spørger dig, om du hellere vil have at dine kunder kommer fra en side som 21winners.dk, eller fra en anden tilsvarende reklameside, der udelukkende har som funktion, at få folk til at klikke på annoncer....? Thomas´ infosider henviser (sevfølgelig konstrueret til søgemaskinerne men) trods alt til en hovedside, der uddyber informationssiden!

Som udgangspunkt er jeg ligeglad hvor de kommer fra, så lang tid det er de rigtige kunder, og konverterer til betalende kunder, for den rette pris. Vil du måske afvise kunder i døren, hvis de er på vej ind i din butik og kan give salg?
Overordnet er det dog ikke pointen, da dette ikke er en Adwords diskussion, så derfor er spørgsmålet irelevant.

Du blander resultater fra organisk søgning sammen med betalte Adwords.
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 00:05

Jooo, men havde den potentielle kunde ikke fundet Concept-I´s hovedsiden uden informationssiden, tjaaaa....

Men bortset fra det Foged,,,, har du så ikke et lille hurtigt og godt tilbud på Summasummarum.....? Altså en rigtig "iværksætterpris" ....

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 00:18
Dato: 2/23/2006 12:05:10 AM

Jooo, men havde den potentielle kunde ikke fundet Concept-I´s hovedsiden uden informationssiden, tjaaaa....

En kalkuleret risikovurdering fra Concept-I

Mht dit andet spørgsmål - jo, selvfølgelig. Men send det lige på PM med behov mm, da det er lidt offtopic her.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:16
Er et stikordsregister for en hjemmeside også en doorway?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:19

> Er et stikordsregister for en hjemmeside også en doorway?

Nej, det behøver det absolut ikke at være. Den hurtige test er: Er siden lavet til brugerne eller søgemaskinerne? Hvis du, helt ærligt, kan sige at siden er lavet, og ser ud somom den er lavet, primært til brugerne burde du være på den sikre side :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)