Hejsa, Jeg har arbejdet 13 år indenfor detail- og dagligvarehandel - her har jeg de sidste par år arbejdet utrolig meget med virksomhedsudvikling og har en (til tider syg) svaghed for effektiviseringer og rationaliseringer Er der derimod besparelser at hente, sørger jeg for, at alle kontakter bliver formidlet og at forarbejdet til implementeringerne bliver lavet. For dét vil jeg tillade mig at tage en mindre procentdel af besparelsen. På den måde bliver det forsat "gratis" og besparelsen vil kun blive større de efterfølgende år. Er det noget der holder? Var der nogen af jer, som ville benytte jer af dette? Eller skal jeg bare glemme det og holde mig til mine vinsmagninger? |
Ret interessant.... altså jeg tror det ville være sundt for mange firmaer, at blive kigget igennem i krogene, af øjne udefra...
Altså om hvad og hvor du kan gøre noget, kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig...
Men det kunne da være godt for firmaer med lange arbejdsgange, eller snørklet handelsprocessor, hva ved jeg.. :)