Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger feedback på vores webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da vi har fået lavet lidt større ændringer på vores webshop: www.onkelbillig.dk her i påsken, kunne det være super fedt at høre jeres feedback.

I er meget velkommen til at komme med jeres forslag forbedringer osv. og meget gerne tips til konverteringsoptimering.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venlig hilsen Simon 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Hej Simon,

Jeg synes siden er glimrende og professionel.

Mht. konverteringsoptimering, ville jeg foreslå, at have nogle forstørrede billeder af jeres bedst sælgende produkt, bedste tilbud eller ligende. 

Det synes jeg ihvertfald virker fornuftigt, når andre hjemmesider har det.

Håber I kunne bruge min kommentar.

Mvh.

Kasper Friis

Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50

Jeg synes at det ser super lækkert ud! Enkelt at finde rundt i og meget professionelt layout! Jeg kan ikke rigtig se hvad i skulle lave om!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:03

Hej Simon

Kort kommentar: Har I overvejet at indskyde en beskrivende tag-line af hvad i sælger til jeres logo? "Onkelbillig" siger jo ikke konkret hvilke produkter der sælges?

Overvej indholdet af jeres vandrette hovedmenu - Er disse menupunkter de mest relevante at promovere? 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:59

Hej Simon,

Efter alt den snak omkring billige ladere som gik i brand, kunne man så tilføje noget om det i beskrivelsen af ladere? (Hvis jeres produkter da ikke er udsat for denne fejl) Det ville give mig som kunde mere sikkerhed.

I har under jeres venstre menu et billede af en anmeldelse fra trustpilot. Et billede? Jeg se et par problemer med dette:
1. Jeres rating er 4/5 (8,6/10) og ikke 5/5 - Billedet er misvisende, da det lader mig tro at I har fuld score.
2. Man kunne let tro at I ville "gemme" jeres rigtige score, da I ikke viser et "live-feed" fra Trustpilot.
3. Mange ville ikke selv gå ind på Trustpilot, eller trykke på linket i footeren af siden.
5. I jeres header har I den korrekte score fra Trustpilot. Det kan skabe forvirring hvis I har flere forskellige.

I burde gøre mere ud af at fortælle jeres gode "rigtige" score, og ikke gemme det bag et billede.

Yes Co2 Neutralt site

Yes At i støtter sporten

Men siden er ellers meget god ud.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Skrevet kl. 17:12

Hej Kasper

Tak for dit feedback. Har du nogle eksempler på, hvilke billeder du mener skulle forstørres, eller mener du bare generelt? :) 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Skrevet kl. 17:16

Hej Simon

Tak for feedback

Det er korrekt at OnkelBillig ikke fortæller hvad der sælges og det kunne godt være en ide at gøre, dog ønsker vi et meget clean look, så det vil måske forstyrre lidt.

Angående den vandrette hovedmenu, så er det noget som skal overvejes, men det er bare med hvad der ser pænest ud, samt er nemmest for brugeren.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Skrevet kl. 17:24

Hej Jesper

Tak for feedback

Vi er også igang med at gøre mere opmærksom angående sikkerheden, men det kan være lidt af en jungle for kunden at vide sig sikker, da det både er de dyre og billige opladere, som der har været problemer med i DK. Men det er noget som vi helt klart har fokus på.

Jeg er helt enig med at man evt kunne lave noget om angående de trustpilot billeder. Jeg kan se det kan skabe lidt forvirring, at den enkelte anmeldelse score er anderledes en det overordnet. 

Vi har dog ikke et abonnent hos Trustpilot  (og det får vi nok heller ikke lige fremtidig), derfor kan vi ikke anvende deres "live-feed", så den må vi vise på en anden måde.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)