Jeg tror stadigt bare I skal tage den konfrontation - specielt når kendissen også er med på det. UK - alt muligt andet _ Hvis først en kendis bruges meget, OG HVIS nogen vil forske i det - så finder de det, og så er alle krumspring kun ekstra pinlige Jeg tror annoncører osv vil fokusere meget på kendissen - og ellers må du forklare dig overfor dem - og dermed også selv komme videre. Jeg tror du frygter balladen mere end den reelt bliver - og krumspring og omgåelse, vil kun tænde yderligere, hvis først nogen vil finde svaret Accepter eget navn kan spores - eller lav det i kendissen som ejer og direktør - men vær så ansat og lav alt arbejdet med en revisor osv Bare mit råd - vh John Hannover |
Hej John
Tusind tak for du gider at sætte tid af til at svare. Værdsat.
Jeg er åben for konfrontationsmodellen, men tænker omvendt også, at hvis kendis står som ejer bliver det en del lettere at sælge partnerskaber/annoncer etc fordi mange virksomheder gerne vil associeres med en kendt - i hvert fald det som denne kendte er berømt for-
Helt lavpraktisk. Ville det være muligt for kendis at skille sin lønindkomst fra sin nuværende arbejdsgiver og så have et CVR registreret firma ved siden af? Altså at nuværende skatteforhold kan køre som hidtil, og så ordner revisor virksomheds-forholdet?
Eller vil de personlige skatteforhold pludselig være påvirket af virksomheden?
Og kan man have en postboks-adresse så kendis adressen ikke er offentligt tilgængelig?