Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer og starte en virksomhed med dropshipping

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle på amino 

jeg overvejer og starte en virksomhed med dropshipping men ved ikke om det er en god ide og hvor mange penge vil det være en god ide og have inden start og jeg kunne godt tænke mig en partner så vi er 2 om det sådan vi kan hjælpe hinanden har 15.000kr nu men ved ikke helt om det er nok til og begynde med

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping kan formentlig lige løbes i gang for 15.000 hvis du selv kan lave en del med webshop - ellers vil det være for lidt. Der er en del at læse om dropshipping her - det er ikke så superlet at tjene mange penge på - http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Vi I starte to - så er der mange overvejelser - Skal det være i I/S som personlig virksomhed med få omkostninger men personlig risiko involveret, eller i selskabsform med flere omkostninger og administration men mindre risiko på en række områder - ejeraftalen vil også være super vigtig

Bogen "Jeg vil være SELVSTÆNDIG" som E-bog eller Paperback som linket gennemgår begge dele, stiftelse, regler, faste lovbestemte omkostninger og andre omkostninger, skat, moms og meget mere, i letlæst form. I e-bog versionen kan man klikke på indholdsfortegnelsen og hoppe til de forskellige afsnit, så den også er let som opslagsværk siden - computer, ipad, tablet osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så bedre og droppe dropshipping og slev lave det hele eller hvordan ?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Neumann:
Er det så bedre og droppe dropshipping og slev lave det hele eller hvordan ?

Det kommer nok helt an på, hvad du gerne vil sælge. For 15.000 kr. er der mange produkter, som du sagtens kan købe ind og selv sende ud. Købte engang computersleeves hjem fra Kina, og det endte med at koste ca. 10.000 kr. inkl. told og fragt. Hvis du køber varer hjem via Alibaba, skal du huske at registrere din virksomhed til import (du kan ligeså godt ansøge om eksport også).

Som mange herinde har nævnt tidligere, er kvaliteten ikke altid lige god, når man bestiller varer fra Kina, dvs. man kan godt risikere, at man ikke kan bruge det, som man bestiller hjem. Jeg har dog aldrig oplevet nogle problemer med det, og du kan tjekke anmeldelser, inden du bestiller noget hjem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du kan hjælpe med hvis du har lyst

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny 

Dropshipping kan være en god idé, hvor du kan finde den helt rigtige leverandør, med et produkt som er klart til "go-to-market". Du skal dog være bekendt med at din avance normaltvis er markant under hvad den vil kunne være såfremt du selv indkøber dine varer, og videresælger dem. 

Husk at hold for øje hvor mange penge du selv kan bruge på markedsføring, i forhold til at sælge ét produkt. Mindre avance = Mindre marketingbudget at rykke med. Sørg derfor for at du har en klar startegi fra start, men hensyn til produkt, målgruppe samt leverandør. 

I forhold til webshoppen: Der findes en hav af muligheder. Enten skal du selv ud og lære hvorledes du udarbejde denne, dette tager tid, og afhænger af din tålmodighed. Ellers skal du finde en samarbejdspartner, med flair med netop den tekniske udarbejdelse. I denne forbindelse står jeg til din rådighed, hvis dette måtte blive aktuelt. Jeg kan fanges på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Uanset hvad, så ønskes du held og lykke med din webshop :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)