Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne mail at kategorisere som spam ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Omvendt KAN det da ikke være sådan at alle firmaer bare opretter en blog og så skyder de reklame ud den vej - der må være noget galt

Det havde jeg ikke set, men det kan da godt være et hul i loven - hvis reglerne vedr. bloggere er som vi umiddelbart tror.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

John:
Mon ikke blogging skal være hovederhverv, jeg tror ikke det er nok at oprette en blog som almindelig virksomhed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

John:
Mon ikke blogging skal være hovederhverv, jeg tror ikke det er nok at oprette en blog som almindelig virksomhed

jo eller snarere - hvornår er blogging erhverv - og dermed omfattet af spam regler - Det er formentlig noget med, hvis blogging gøres med indtjening for øje - så er det erhverv - affiliate osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også en af dem der næsten på daglig basis modtager mails for håbefulde unge mennesker, der lige opretter en Blog og så gerne vil have værelset overhældt med produkter som de lige skriver en smule om. Der bliver flere og flere af dem.

Jeg har det lidt sådan at jeg sletter samtlige mails af denne art, da jeg har meget svært ved at tror en rigtig god blogger sender mails rundt til alle mulige virksomheder for at få flere produkter. De gode blogger skal nok blive kontaktet af virksomhederne.

Som sådan er der ikke rigtig nogen steder i markedsføringslovens paragraf 6 eller 4 som kan sætte mails af denne karakter i spam gruppe. Dette af den simple grund at bloggeren er at betragte som privat person og som sådan ikke har et salg for øje, ud over at tilbyde sin arbejdskraft. Dette er at sidestille med en person der sender dig et CV og ansøger om et job.

En virksomhed kan ikke bare lave en blog og så kontakte alle mulige, da de jo lige præcis har kommerciel tanke bag der henvendelse og derfor ryger specielt i paragraf 4.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)