Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagter søges!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er oppe og kører og jeg vil gerne have lidt konstruktiv kritik af den. Er ikke helt god til det med hjemmesider endnu.

www.visionsecurity.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:56

Der skal arbejdes med design og tekster. Siden er ikke godt formuleret og indeholder mange stavefejl. Designet fremstår som hjemmelavet, så det skal også fixes. Men i har lavet alt det svære, nemlig forslag til tekster, menuer og form, så det bliver nemt og billigt at ordne de sidste småting.

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 09:36

Lige en kommentar til straffeattester.

Straffeattester bliver normalt slettet efter 3 eller 5 år. Man vil dog stadig stå i kriminalregisteret, der bliver man aldrig slettet.

Mht til at firmaet selv vurdere hvem de vil bruge som vagter, er det lidt flot at sige. For at arbejde som vagt skal du godkendes af rigspolitichefen, så den enkelte virksomhed kan ikke selv vurderer om de synes det er i orden med "lidt pletter" på straffeattaesten.

Mvh

bb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13

BCC Import:
jeg vil gerne have lidt konstruktiv kritik af den.

Drop brugen af frames. Så er du første skridt på vejen mod nogle besøgende fra søgemaskinerne.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:50

Sproget skal gennemgåes grundigt, jeg ville med nuværende sprogbrug ikke overveje at bruge firmaet til at passe på mine værdigenstande. Jeg møder ikke den seriøsitet jeg ville forvente af et professionelt vagt firma.

Få lavet dig et smart men stadig stilrent design, og få gennemgået dine tekster af en tekstforfatter og få dem rettet til. Det vil du kunne få for max 10k for en samlet pakke, vi har desvære ikke tid pt. men der er mange andre på Amino der gør i den slags. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:20

Hej Henrik

Du får lige et par hurtige og velmente input:

1) Drop den sorte farve. Sitet skal være lyst og trygt.

2) Normalt er jeg imod apropos-billeder med mindre de har et twist eller er uundgåeligt nødvendige, men lige netop i jeres branche er der brug for at få skabt genkendelse og tryghed. Kunden skal have billeder af hvem I er. Søg inspiration hos jeres store konkurrenter, for de har mange års erfaring i at sælge drømmen om tryghed og sikkerhed.

3) Fjern besøgstælleren 

4) Jeres nuværende payoff spiller ikke sammen med firmanavnet "Vision Security - Vejen frem..." - det er mere forvirrende end forklarende.

Mine bud på et mere velklingende:

Vision Security - synlig sikkerhed

eller

Vision Security - uden blinde vinkler

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:26

Som de andre nævner, få kastet en professionel over den hjemmeside.
Du vil sælge professionelle vagter, så må du også have noget profesionelt salgsværktøj. Din side lige nu, ligner noget som er lavet på en ½ time af en skoledreng og det trække i alt andet end en seriøs retning. Jeg tror simpelthed ikke jeg ville turde handle med dig, hvis jeg som kunde så den side...

Gad vide, om det er noget generelt for jer i sikkerhedsbranchen med kedelige designs. Jeg har selv en kunde fra delvist samme branche og der dukker også nogle underlige ting og ønsker op fra tid til anden Hmm

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:13

Undskyld, men det det er kun politiet der kan bestemme om folk kan godkendes til vagtvirksomhed, med pletter på straffeattesten.

En alm. vagt kan jo godt arbejde med bestemte ting på straffeattesten, men sagerne forsvinder aldrig inde hos politiet, kan du jo se når folk søger ind til politiet.

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:40

BCC Import:

Hej Aminoer!

Vi overtager i Januar 2008 vagtfirmaet A-Security og søger efter vagter.

Det vi kan kun tilbyde her i starten er deltids eller selvstændige, der kan fakturerer os. (Vi hjælper dig gerne med at blive selvstændig)

Vi starter op med følgende opgaver:

- Underleverandør i vagtbranchen.

(Vi tager imod opgaver fra andre vagtfirmaer)

- Bryllupsvagt.

(Vi passer på brudeparrets lejlighed/hus, mens de er i kirke og/eller er vagt til festen)

- Festvagt.

(Primært til små skolefester og gymnasiefester og lign IKKE DISKOTEKS DØRMAND)

Vil du gerne være med i dette nye firma eller har du været på vagtkrusus for nylig og søger arbejde, så ring til mig på : 31159978

Du skal selvfølgelig have en ren straffe attest, det giver sig selv. (Men vi vurderer fra attest til attest, hvis vi kan få at vide hvad der står i din straffeattest.)

Vi glæder os til at hører fra dig.

Allerede nu kan vi tilbyde opgaver som værditransportør eller tæller i et værditransportfirma i København, der er i flyvende expansion.

Som Værditransportør, gælder en ren straffeattest uden nogen pletter.

Som Tæller skal man have ren straffeattest, men vagtkursus ikke nødvendigt.

Håber at hører fra jer! Mand eller Kvinde har ingen betydning.

OBS: Vi hører også gerne fra ærlige personer, som er af anden etnisk herkomst end dansk. Du skal kunne tale, skrive og forstå dansk selvfølgelig.

Venter på dit opkald 31159978 eller mail, send email til: hkj@ishojby.dk

Var lige inde og kigge på politiets autorisations liste, og A-security har ikke været godkendt til vagt virksomhed, og du har ikke endnu.

du behøver selvfølgelig ikke endnu, da du først vil starte 1. marts, men hvis A-security har udført vagt da du overtog er dette ulovligt.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:09

A-Security stoppede 1 januar med at eksisterer, så det er derfor du ikke kan se autorisationen. Desuden starter vi ikke helt op før autorisationen er på plads. Vi har 5 vagteemner på vente liste. Så der er der fremskridt, hører gerne fra flere.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)