Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagter søges!

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi overtager i Januar 2008 vagtfirmaet A-Security og søger efter vagter.

Det vi kan kun tilbyde her i starten er deltids eller selvstændige, der kan fakturerer os. (Vi hjælper dig gerne med at blive selvstændig)

Vi starter op med følgende opgaver:

- Underleverandør i vagtbranchen.

(Vi tager imod opgaver fra andre vagtfirmaer)

- Bryllupsvagt.

(Vi passer på brudeparrets lejlighed/hus, mens de er i kirke og/eller er vagt til festen)

- Festvagt.

(Primært til små skolefester og gymnasiefester og lign IKKE DISKOTEKS DØRMAND)

Vil du gerne være med i dette nye firma eller har du været på vagtkrusus for nylig og søger arbejde, så ring til mig på : 31159978

Du skal selvfølgelig have en ren straffe attest, det giver sig selv. (Men vi vurderer fra attest til attest, hvis vi kan få at vide hvad der står i din straffeattest.)

Vi glæder os til at hører fra dig.

Allerede nu kan vi tilbyde opgaver som værditransportør eller tæller i et værditransportfirma i København, der er i flyvende expansion.

Som Værditransportør, gælder en ren straffeattest uden nogen pletter.

Som Tæller skal man have ren straffeattest, men vagtkursus ikke nødvendigt.

Håber at hører fra jer! Mand eller Kvinde har ingen betydning.

OBS: Vi hører også gerne fra ærlige personer, som er af anden etnisk herkomst end dansk. Du skal kunne tale, skrive og forstå dansk selvfølgelig.

Venter på dit opkald 31159978 eller mail, send email til: hkj@ishojby.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:42

BCC Import:

Du skal selvfølgelig have en ren straffe attest, det giver sig selv. (Men vi vurderer fra attest til attest, hvis vi kan få at vide hvad der står i din straffeattest.)

Er det noget du fortæller kunderne?

Jeg ville ærligt talt ikke være synderligt tryg ved at have lejet en vagt, jeg ikke er sikker på er opgaven voksen da vedkommende måske er dømt for vold eller andet skidt.

Så enten har man vel en ren straffeattest og kan bruges til jobbet, eller også har man ikke, og kan dermed ikke bruges. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:46

" Så enten har man vel en ren straffeattest og kan bruges til jobbet, eller også har man ikke, og kan dermed ikke bruges. " 

Jeg må sige at jeg tænkte det samme som Anders da jeg læste indlæget.

Mvh.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:56

Jeg faktisk bakke lidt op om dette, og synes det er fair, at man kigger på det enkelte tilfælde.

Har en person mere end en dom, er der ingen nåde, men kan altså sagtens i dagens Danmark blive "hængt op" i denne branche, eller have fået en voldsdom på 30 dages betinget, grundet særligt formildende omstændigheder. Akkurat som en kvinde som stikker sin voldelige mand ihjel med en køkkenkniv i affekt. Hun kan også være dømt, men har selvfølgelig ikke fået 16 år, og hun må også gerne passe på mine penge selvom hun er en dømt kriminel.

Det skal vel afslutningsvist siges at jeg har flere års erfaring i branchen, og en ren straffeattestWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Anders Christensen:
Så enten har man vel en ren straffeattest og kan bruges til jobbet, eller også har man ikke, og kan dermed ikke bruges. 

Det virker lige firkantet nok. Man kan vel også have ting på straffeattesten, som ikke er et problem i jobbet? 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 20:39

Det er jo nok firkantet, men det er jo netop formålet med en straffeattest.

Enten er man tidligere straffet eller også er man ustraffet.

Jeg kan ikke lige komme på nogen overtrædelser af straffeloven der gør at jeg ville være tryg ved at have vedkommende som vagt hos mig.

Kan du nævne nogle? 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:47

En mand/kvinde i 30'erne som i forbindelse med sit dørmandsjob har fået 30 dage betinget, må da gerne passe på mit hus mens jeg er væk.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg blev i sin tid taget for at køre på en boret knallert.
Jeg betalte bøden, men pga. en fejl hos politiet, blev min indbetaling ikke registreret.
Jeg fik en indkaldelse til retten pga. manglende betaling, men jeg ringede til politiet og de sagde at de nu kunne se min indbetaling, så jeg skulle bare lade være med at møde op.
Da jeg nogle år senere blev ansat hos politiet som kontorelev, fik jeg at vide at det var tæt på at jeg ikke havde fået jobbet. Jeg havde en udeblivelsesdom, som gav mig en plettet straffeattest, men de havde vurderet at jeg nok var ok alligevel.

Det var et eksempel.

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:53

Martin Olesen:

En mand/kvinde i 30'erne som i forbindelse med sit dørmandsjob har fået 30 dage betinget, må da gerne passe på mit hus mens jeg er væk.

Ditto her Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 21:02

Martin Thorborg:

Jeg blev i sin tid taget for at køre på en boret knallert.
Jeg betalte bøden, men pga. en fejl hos politiet, blev min indbetaling ikke registreret.
Jeg fik en indkaldelse til retten pga. manglende betaling, men jeg ringede til politiet og de sagde at de nu kunne se min indbetaling, så jeg skulle bare lade være med at møde op.
Da jeg nogle år senere blev ansat hos politiet som kontorelev, fik jeg at vide at det var tæt på at jeg ikke havde fået jobbet. Jeg havde en udeblivelsesdom, som gav mig en plettet straffeattest, men de havde vurderet at jeg nok var ok alligevel.

Det var et eksempel.

Dbh Martin

Det var da utroligt, jeg troede ikke sådanne ting kom på straffeattesten, men at det kun var vold og berigelseskriminalitet.

Jeg må give mig lidt, visse ting må kunne accepteres, men det må være svært at forklare, hvorfor Ole kan være vagt med en voldsdom, når Søren ikke kan være vagt med en voldsdom.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)