Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Programmør

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Procenterne skal forståes som et partnerskab. Man vil blive en del af virksomheden og ligesom mange andre opstart, er der ikke løn i starten.
Når der begynder at komme omsætning vil der naturligvis komme løn

Daniel

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere af de store her i landet: Martin Thorborg, Jesper Buch osv... Har udtalt at man skal gå ALL-IN hvis man vil klare sig.

For nogle år siden startede jeg en virksomhed med en anden, jeg skulle udvikle og han skulle sælge. Jeg ejede 70% og han ejede 30%, fordi mit arbejde er ikke 08-16, mit arbejde er hele døgnet. Foruden at jeg risikerende mest ved at skulle arbejde før han overhovedet kunne begynde.

Hvis jeg skulle gå ind i jeres ide, så ville jeg ikke stille mig tilfreds med under 50%. Men hvis dig og din partner ikke går ALL-IN ville jeg aldrig give jer mit visitkort.

Dette er ren kritik som jeg håber du læser og ikke bliver påvirket negativt, jeg deler mine erfaringer og holdninger. Det betyder ikke at jeg altid har ret :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Hvis pengene er små så vil jeg helt klart anbefale jer at kigge på et af de hybride frameworks som f.eks Phonegap og Xamarin. 

Her udvikler I, i princippet, en HTML5 applikation, som i så konverterer til hhv Android og IOS, på den måde kan i nøjes med at udvikle en gang og så få en app til begge platforme. I kan se lidt mere om de forskellige muligheder her 

Man kan ikke sammenligne Phonegap eller Xamarin.

Xamarin er ikke til HTML5 apps.

Xamaring apps IPhone/Android kodes i C# og fordelen er at man kan dele kode mellem platforma. Xamarin apps compileres til native kode!

 

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stonen:

Procenterne skal forståes som et partnerskab. Man vil blive en del af virksomheden og ligesom mange andre opstart, er der ikke løn i starten.
Når der begynder at komme omsætning vil der naturligvis komme løn

Daniel

Jeg har det med folk der vil have programmører til app startups som jeg har det med headhuntere der har det perfekte job til ens profil. I bliver simpelthen nød til at skrive hvad det er I har som skal laves.

Derudover: I gør det allerede ekstremt uattraktivt ved at skrive at der er andre på markedet i forvejen som I så ikke vil betale et udviklingshus for at lave en app. Det skriger altså af at I ikke tror på ideen, hvorfor skulle man så som udvikler bruge sin tid på det?

Jeg ønsker jer som så mange andre held og lykke med at finde en, men sådan helt seriøst, så tror jeg ikke på i kommer nogen steder, med mindre i betaler nogen for at lave det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)