Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du inviteres til at deltage i lanceringen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig ikke forstået, hvorfor det stort set altid kun er sådan nogle "trylleprodukter" der markedsføres via MLM. Hvorfor er der aldrig nogle der lancerer helt almindeligt gode og respekterede produkter den vej?

Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:11

tak for ordene, og du har ret, det er bare svært altid at være tålmodig med alle de hurtige svar, når man har hørt alle Mlm fordommene 1000 gange, jeg var selv fordomsfuld i flere år til jeg saatte mig ind i tingene.

Så jeg væbner mig med tålmodighed og ved at det jo kun er 1 ud af 100 der får succes i Mlm.

Godt nytår

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:19

Tak, kan godt forstå dine betænkeligheder, der er jo mange historier fra Mlm branchen som ikke just er gode.

Og jeg ønsker positive, optimistiske mennesker i min forretning, som sætter sig ind i produkterne.

Og du har jo lov at have din meninger så må andre jo selv tage stilling.

Godt nytår 

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:23

Flere forskellige virksomheder prøver jo, Amway ect, og der er jo også forskellige produkt grupper, men du har ret, mange køre i de samme former for produkter.

Men de satser jo på den wellness bølge af sundhed og velvære som boomer over hele verden, derfor er hudpleje og andre sundhed og velvære produkter jo noget af det som er mest oppe i tiden.

Men, med mere end 20 års erhvervs erfaring indenfor indkøb, import, eksport,salg, markedsføring og koncept udvikling, kan jeg se at der er masser af andre produkt muligheder som kan købes f.eks., i Kina, men man skal jo også opbygge et firma professionelt fra starten, men det kan være det er ved at være tiden til at lave et dansk MLM firma med eksport den anden vej .-)

Godt nytår!

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:36

Hej

Forstår godt dine betænkeligheder, men vil dog lige fortælle at flere team danmark støttede atleter bruger vores produkter med stor succes, hvis du tror mere på dem. men måske er de også fulde af fup :-)

godt nytår

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:38

Lars Olesen:

Hej

Forstår godt dine betænkeligheder, men vil dog lige fortælle at flere team danmark støttede atleter bruger vores produkter med stor succes, hvis du tror mere på dem. men måske er de også fulde af fup :-)

godt nytår

Hvem af dem gør det og hvor kan vi læse mere om det?

Dbh Martin
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil gerne sende en mail til dig med navne og hjemmesider, jeg vil ikke lægge oplysningerne ud her, men hvis du vil bekræfte mine udsagn, her bagefter, vil jeg være glad da jeg ved at folk lytter og tror på dig.

Godt nytår

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Såvidt jeg ved, er der ret skrappe regler i Danmark for hvilken form for lovprisninger og effektgarantier man må give på produkter. Så når der her påstås at "flere team danmark støttede atleter bruger vores produkter med stor succes", så er både brugen og den dokumenterede effekt, noget der SKAL dokumenteres. Findes disse dokumentationer? Eller når der skrives "...kommer fra hunza valley vistnok i himalaya, og har helt specielle egenskaber" så skal disse egenskaber kunne dokumenteres. Kan de det?

Sorry, men det lyder simpelt hen som endnu en gang af den værste skuffe MLM-fuskeri

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lars Olesen:

Vil gerne sende en mail til dig med navne og hjemmesider, jeg vil ikke lægge oplysningerne ud her, men hvis du vil bekræfte mine udsagn, her bagefter, vil jeg være glad da jeg ved at folk lytter og tror på dig.

Godt nytår

Jeg ville kunne bekræfte at jeg havde fået en mail fra dig med nogle navne, men mere kunne jeg ikke gøre. Jeg skulle i givet fald kontakte dem og høre det fra deres egen mund for at bekræfte det og den tid har jeg ikke desværre.

Selv godt nytår :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er fint med mig,  jeg kan sende en mail med oplysninger på flere atleter som bruger produkterne og nogle som også har valgt mannatech som sponsor.

Håber på din etik er Tip top, da jeg ikke ønsker at sende oplysninger ud som de ikke selv ønsker på nettet. dog må du gerne lægge de hjemmesider ud jeg sender linket på, da det jo er offentlig tilgængelig i forvejen

Hvor skal jeg sende det til.

Godt nytår

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)