Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop. shop2all.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg har åbnet en webshop i december 2015. Er i gang med forbedre den løbende.
Jeg vil gerne have feedback på shoppen af jer. Tak
Shoppen hedder : shop2all.dk

Mvh. Nazam Hussain

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nazam

Fin Shop - men jeg ville nok lige oversætte Coockie-info hvis jeg var dig :-) - ved den tit smutter - du ser den jo sikkert ikke når du selv går ind længere.

Derudover så tror jeg du spreder dig over for mange produkter - det gør det vanskeligt at målrette din markedsføring. Hvis jeg var dig ville jeg nok tage et kig på mit salg og se hvor den største indtjening i kroner kommer fra, og så måske skrotte nogle af de produkter der ikke giver så meget, det vil gøre det noget lettere for dig.

Anyway, så held og lykke med den

//Morten

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Sir.

Tak for god røde. ..☺
Mvh. Nazam Hussain

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes personlig at selve webshoppen er alt for uoverskudelig.

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Tak for feedback. Hvad er det jeg skal forberede synes du?

Mvh. Nazam Hussain

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)  

Din webshop bære desværre meget præg af at du har benyttet en standardskabelon. Endvidere siger dit webshopnavn ikke just hvad du konkret sælger. Jeg ville hvis jeg var dig forsøge at skabe nogle unikke vinkler på din forretning, både i design, brand og opbygning. 

Dit logo minder desværre ret meget om noget som er trukket i en automat på intetnettet. Et virkelig lækkert og gennemarbejdet logo ville uden tvivl pryde din topbar rigtig meget. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Din webshop bære desværre meget præg af at du har benyttet en standardskabelon. Endvidere siger dit webshopnavn ikke just hvad du konkret sælger. Jeg ville hvis jeg var dig forsøge at skabe nogle unikke vinkler på din forretning, både i design, brand og opbygning. 

jeg giver Simon ret i alt det, han skriver. :D . Når man kommer ind på din side, bliver man helt forpustet, da der er så mange ting, man kan trykke på. Din menubar  er f.eks. latterlig lang og jeg må indrømme, at den forvirrer mig meget. Du kan evt. overveje, om du skal satse mere på få produkter og så udvide, når du tjener flere penge på dem.

Hvis du vil have mange produkter, vil jeg nok kigge mere på Hapii og Wupti, hvordan de gør. Det er ofte svært at skabe overblik, når man har mange ting, men du kan daa tjekke ud, hvordan de gør.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)