Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har min side høj afvisningsprocent?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har analyseret lidt på min side https://perfect-body.dk og synes at afvisningsprocenten er meget høj på produktsiderne.

Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor.

Er der for meget tekst, for lidt tekst, er det for uoverskueligt, mangler der punkter, loader siden for langsomt, kommer beskrivelsen for langt nede?

Jeg har arbejdet på siden i mange år, og har derfor stirret mig helt blind på, hvad der kunne være problemet.

Jeg håber at I vil hjælpe mig og komme med den ting, som irriterer jer mest.

Med venlig hilsen
Patrick Kronholm

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, 

På min telefon "note 4" så ser det umiddelbart ok ud, på den måde at alle de rigtige elementer er med på produktsiden... Men de forskellige elementer/knappers farver rammer lidt ved siden af, hvilket for siden til at virke kluntet? 

1: Menu-bjælken foroven burde du sagtens kunne få ned til kun at være på 2 "linjer", i stedet for de 3 som de fylder nu... 

2: Tilføj til kurv burde være en tone af grøn, og beskrivelse Birde have en anden farve... F. eks blå eller sort? Du kan eventuelt bytte om på de to elementers farver? :) 

Vh. 

Meal4U

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Patrick

Jeg tror nok at jeg ville forsøge mig med et mere simpelt og enkelt design på dine produkt-sider jeg bliver lidt overvældet når jeg kommer ind, så jeg ville nok være en af dem der "bouncede" ud igen

//Morten

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har høj afvisningsprocent kan det skyldes Feks din annoncering. Har dine kunder forventninger om at finde andet hos dig? Så skal du indsnævre og gøre dine søgeord eksakte.
Får du besøgende her fra amino som lige er inde og kigge og Så retur. det tæller også med.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, jeg har leget meget med farverne og menuerne og det så ikke ud til at ændre noget.

Med hensyn til om kunderne har forventninger, så er det alle kanaler, som har høj afvisningsprocent. Det er ikke bare annoncer, men også organisk trafik.
Det kan dog godt være at kunderne bare vil sammenligne priser, og derfor hurtigt lukker ned igen.
Det skal måske lige siges, at der er mange som smutter indenfor 10 sekunder, så måske er det førstehåndsindtrykket, som der er noget galt med.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ud fra det jeg ser på din start side vil jeg mene der er for meget og for langt tekst både øverst og nederst på siden.

og det samme problem inde på produkt siden, for meget tekst og for lange ligner.

Prøve at lade dig inspirer af denne WooThemes demo side.

http://demo.woothemes.com/?name=pharmacy

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Meal4U, jeg har nu ændret "Tilføj til kurv", så knappen er grøn med sort skrift.
Kan du sende mig et screenshot af hvad du ser? Der burde ikke være nogle menubjælke på telefonen, da sider er responsive og skulle fjerne dette, men det kommer selvfølgelig an på størrelsen af din skærm.

Hvad mener du med at beskrivelsen burde være en anden farve? Snakker vi om produktbeskrivelsen eller teksten tilføj til kurv?

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Send mig lige din mail-adresse? :) Så sender jeg dig et screentshot med pile, så du kan se hvad jeg mener?

Vh,

Meal4U.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick 

Som andre også nævner i tråden, så tror jeg simpelthen at din opbygning, din struktur samt dit design er for uoverskueligt. Du bør i min optik re-tænke det visuelle indtryk samt brugervenligheden en smule. 

Det er desværre ret tydeligt at du har udarbejdet din webshop på baggrund af en standardskabelon. Der er mange forskellige farver mixet sammen. Store mængder af tekst i de respektive kolonner samt en meget rodet header.

Du bør derfor arbejde hen imod et mere overskueligt design. God vind :-)  

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig med Simon.

Siden er desværre opbygget ret rodet og det visuelle udtryk signalere at shoppen er en lille 'hjemmelavet' webshop. Dermed kan det skabe utryghed hos de potentielle kunder, hvilket leder til en høj bouncerate.

En god webdesigner burde kunne hjælpe dig på rette vej med nogle design skitser, lidt assistance med informationsstrukturen osv. Så hvis jeg var dig, så ville jeg investere i et par timers hjælp hos en webdesigner - det vil gøre underværker for din bundlinje.

mvh David

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)