Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

falske varer på ebay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg gik for et par dage siden rundt med en idê om at starte med at sælge parfumer, så google lidt rundt og fandt nogen forskellige wholesale priser på diverse parfumer.

men de priser folk sælger parfumer til, inde på ebay, er helt ude i skoven, lade mig gi jer et eksempel.

75ml armani code, eau de parfume, pour femme: matas tar ca 700 kr for den, Parfumeshop tar ca 550 og de fleste wholesalers tar ikke mindre end 45£.

men om du minsandten ikke kan få den samme parfume på ebay til 15£-30£Tongue Tied

nu tror jeg ikke selv at matas køber flasken til 100 kr og så scorer sig en fed avance, hvad tror i??

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:37

Det er kopier dem du finder til de priser.

Men går ikke udfra at du skal sælge på ebay og så er det da nogle fine wholesale priser du har fundet.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:09

Det er vist ved at være en gammel historie det med kopivarer og lignende på ebay.

Skulle det f.eks. være en autentisk katana nogle får hundrede år gammel til en værdi af flere hundrede tusinde kroner, så kan du få en lige her til 140$

http://cgi.ebay.com/ANTIQUE-handmade-RAZORSHARP-blade-COWSKIN-KATANA-sword_W0QQitemZ170181036115QQihZ007QQcategoryZ95132QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Du kan også prøve at søge på andet antikt godt, rolex ure eller hvad ved jeg. Der er altid en eller anden kineser der lige har det til stort set ingen penge :)

/Peder 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:00

Peder TakeTwo.dk:

Det er vist ved at være en gammel historie det med kopivarer og lignende på ebay.

Det synes jeg ikke helt, men nu kigger jeg oftest også efter tøj og der er 90% af det tøj der sælges af personer fra asien kopiervarer. Synes faktisk det er utroligt, at Ebay ikke gør mere for at stoppe handlen med kopivarer og de er da også blevet sagsøgt et pr gange pga kopivarer, men de må ikke have tabt siden de stadig har det.

Når man fx er på ferie i syden kan man også tit købe perfumekopier til næsten ingen penge og derfor vil jeg også mene, at dem til 15-30£ er kopier.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:25

Hehe... Med gammel historie mente jeg, at det hav været et velkendt fænomen i et langt stykke tid Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 19:47

Peder TakeTwo.dk:

Hehe... Med gammel historie mente jeg, at det hav været et velkendt fænomen i et langt stykke tid Big Smile

Haha.. På den måde, men så er vi jo enige.

Godt nytår!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)