Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - ingen kunder!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

3. Prøv at kigge på amazon.co.uk de har en indkøbskurv som jeg syntes fungere rigtig godt. Man har altid et overblik over hvor meget og hvad man køber. De har brugt millioner på usability analyser så mon ikke at man også generelt kan regne med at det resultat de er nået frem til er noget nært det optimale.

I forhold til det med et eksklusivt design prøve at kigge på http://www.kb-rogeri.dk/ (bare for at være en smule selvfed vælger jeg naturligvis en side vi selv har været inde overCool), du skal naturligvis ikke have en side i samme stil men en side som emmer af det samme niveau af eksklusivitet.

Jeg er sikker på Henning Wraae kan være behjælpelig i den forbindelse.

Jeg vil give dig ret i at shoppen er meget pæn i forhold til dagens standard, men hvis man sælger et udpræget luksusprodukt så skal det bare være meget bedre, når man komme på siden skal man tænke "wau!". Håber du forstår hvad jeg mener. 

/Peder 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:28

Tak til jer der har svaret... sætter stor pris på jeres feedback og gode råd :)

Der er nu over 300 der har læst indlægget og over 100 der har være inde og kigge på siden, men kun tre har svaret!?

Jeg sætter virkelig stor pris på alle former for feedback, også selvom det bare er småting og også selvom du ikke er ekspert på området.

Jeg forventer ikke uddybende forklaring, hvis der er noget jeg ikke forstår (selvom det da er værdsat).

Så vær ikke bange for at smide en kort bemærkning... skal nok lade være med at jagte dig ;)

På forhånd tak!

Peder TakeTwo.dk:

3. Prøv at kigge på amazon.co.uk de har en indkøbskurv som jeg syntes fungere rigtig godt. Man har altid et overblik over hvor meget og hvad man køber. De har brugt millioner på usability analyser så mon ikke at man også generelt kan regne med at det resultat de er nået frem til er noget nært det optimale.

I forhold til det med et eksklusivt design prøve at kigge på http://www.kb-rogeri.dk/ (bare for at være en smule selvfed vælger jeg naturligvis en side vi selv har været inde overCool), du skal naturligvis ikke have en side i samme stil men en side som emmer af det samme niveau af eksklusivitet.

Må indrømme at jeg ikke helt kan se hvad der er så specielt ved Amazons kurv... den ligner umiddelbart alle andre, efter min mening.

Men det er sgu en flot side du har været inde over... I get the picture :) Men sådan en løsning koster vel?

Jeg tager gerne imod gode tilbud :D

Mvh Signe

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:37

Her er mine tanker;

Kan rigtig godt lide dine smykker og har op til flere gange handlet smykker på nettet - Jeg plejer også tit at kigge webshops bare for sjov, da jeg ind imellem finder mulige kundeemner på den måde.. Men jeg tror aldrig,har været på din side før? Så måske der skulle smides lidt i markedsføring for at gøre den nemmere at finde for kunden?

Min første tanke med håndlavede, specialdesignede smykker er "åhh nej, så kan jeg garanteret ikke bytte dem, hvis de ikke er, som jeg forventede" - Men det kan jeg se under vilkår, at man godt kan - Måske du skulle fremhæve det på forsiden, skrive "14 dages fuld returret" et sted, så man ikke når at smutte igen, før man læser det.

Mht til dine ringe vill jeg aldrig købe dem, fordi der ikke står, hvilken størrelse de er.. Og selv om det stod der, så kender jeg ikke min størrelse, så måske det var et hit at lave en størrelses-guide, hvor du skriver, hvordan man nemt kan se, om ringen vil passe ens finger. Er der noget man kan måle med fx?

En anden ting er, at når prisen er lidt høj i forhold til på andre hjemmesider, tænker man sig lidt mere om før man bestiller.. Måske ville det hjælpe lidt, hvis man kunne se flere billeder af samme ring, fra forskellige vinkler?

Endelig vil jeg sige, at du skriver, at det er håndlavede smykker, hvilket jeg synes, gør prisen acceptabel.
Men hvis jeg skal betale så meget for et håndlavet smykke, vil jeg gerne være sikker på, at der ikke er 50 andre der har samme smykke.
Så måske du kunne lave en grænse, så der fx max bliver produceret 10 eller 20 styk af hvert smykke?

Eller gøre det muligt at gøre smykket endnu mere unikt, ved at man fx kan få skrevet 2/10 (smykke nr 2 ud af i alt 10) inden i, eller en gravering af en slags..
Det kunne også være at gøre det muligt for at at få sat en ekstra sten i eller en sten med en anden farve..
Eller at du havde en bestemt Signenjust-lås eller tegn eller hvad ved jeg, som gjorde at alle andre kunne se, at det var et Signenjust-smykke jeg havde på og ikke bare en masse-produktion..

En sidste ting.. Jeg synes ikke, at billedet på siden om dig er så godt..
Du er absolut en smuk pige, men billedet virker ikke særlig professionelt, det ligner lidt at det er taget med et webcam eller sådan noget..
Måske det ville være god ide med et (også sort/hvid) billede taget hos en fotograf, hvor du selvfølgelig har dine smykker på.
Jeg mener lidt a la når man ser fotos af fx Munthe+simonsen ser de altid selv lidt model-agtige ud, så man ikke bare tænker "flot pige", men også tænker "ej hvor er hun sej, sådan vil jeg også se ud"

Og så lige en sidste ting mere :-) Måske du kunne få nogle smykker med i nogle mode-blade, fx bazar, woman, Q og hvad de hedder.. Der er altid konkurrencer, hvor man kan vinde produkter og små billeder af ting "de bare må eje".. Jeg ved ikke om man normalt betaler for at få dem med, eller om man kan ringe og fedte lidt for dem, ved at give dem et smykke eller to?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 17:44

Hej Nina,

Tusind tak for dine tanker :) Du har nogle rigtig gode punkter, som jeg er fuldstændig enig i. Jeg skal have lavet noget markedsføring, men pointen er bare, at jeg gerne vil have optimeret shoppen før jeg ligger penge og energi i markedsføring. Ellers føler jeg lidt, at det er penge ud af vinduet, hvis de besøgende alligevel forlader shoppen uden at handle... som de plejer. Men jeg ved heller ikke rigtig om det er realistisk, at forvente salg med det antal besøgende jeg har p.t. Her i december måned har jeg haft ca. 900 og i november ca. 700. Ved du om det er realistisk?

Jakodan:

Mht til dine ringe vill jeg aldrig købe dem, fordi der ikke står, hvilken størrelse de er.. Og selv om det stod der, så kender jeg ikke min størrelse, så måske det var et hit at lave en størrelses-guide, hvor du skriver, hvordan man nemt kan se, om ringen vil passe ens finger. Er der noget man kan måle med fx?

Der står faktisk hvilken str. det er.... eller rettere, de kan bestilles i den str. man nu engang vil have. Der er en scroll på varekortet, hvor man vælger. Og størrelses guiden findes under FAQ. Men jeg ser alligevel et problem her, for hvis du har overset det, er der sandsynligvis andre der også har. Så er glad for du nævner det, og jeg vil prøve at se om det kan gøres mere synligt.

Mvh Signe

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:15

SigneN:

Hej Nina,

Tusind tak for dine tanker :) Du har nogle rigtig gode punkter, som jeg er fuldstændig enig i. Jeg skal have lavet noget markedsføring, men pointen er bare, at jeg gerne vil have optimeret shoppen før jeg ligger penge og energi i markedsføring. Ellers føler jeg lidt, at det er penge ud af vinduet, hvis de besøgende alligevel forlader shoppen uden at handle... som de plejer. Men jeg ved heller ikke rigtig om det er realistisk, at forvente salg med det antal besøgende jeg har p.t. Her i december måned har jeg haft ca. 900 og i november ca. 700. Ved du om det er realistisk?

Jakodan:

Tjaa, der er jeg nok ikke den rigtige at spørge..
Jeg sælger jo emballage, som man kun søger efter på nettet, hvis man har tænkt sig at købe det. Det er jo ikke så fedt at bruge søndag eftermiddag på at kigge efter fede boblekuverter og papkasser, sådan bare for sjov :-))

Mange af dem der kigger på din side, kigger jo nok bare for sjov og en stor del af dem der kigger for at købe, har måske ikke økonomi til at købe dine smykker. Så jeg tror helt sikkert, du vil have meget mindre procentdel af "kiggerne" som køber, end vi vil have.
Smykker som dine går man nok også ind og kigger på flere gange før man køber, det er nok de færreste som impuls-køber noget til 1000 kr.

Men umiddelbart synes jeg ikke det lyder som så mange besøg, vi har haft ca. 5000 i november og som sagt er det kun virksomheder/folk som kigger emballage, som kigger ved os.. og jeg synes, jeg har læst flere eksempler herinde på folk som har 10.000 besøgende eller flere.. Men her må være en it-kyndig som læser med, som kan give et prej om det?

Tænker lidt om du måske kan aftale noget med en tøjbutik, fx her fra, som har tøj til samme målgruppe som din? Måske der er en eller anden som vil bytte links, eller måske sælge nogen af dine smykker, eller en der vil vedlægge et postkort med reklame for dig ved sine ordre, mod at du gør det samme?

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:34

Hej Signe

Ved ikke om jeg er den rette, idet vi har lidt det samme problem omkring manglende salg.

Men ummidelbart kunne jeg godt tænke mig at komme til noget shop ved klik på billederne.

En anden tanke, når jeg ser din side var om vi ikke skulle henvende forhåbentligt snart købelystne kunder til hinanden (link) vi sælger designer tøj, tjek evt. www.ellaschmidt.dk

Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 11:42

Hej Morten,

Tak for dit svar :)

Du tænker på billederne i flashdelen? Ja, det er en god idé, men har egentlig besluttet at det skal helt væk. Skal bare lige have lavet alternativet først :)

Ella:

En anden tanke, når jeg ser din side var om vi ikke skulle henvende forhåbentligt snart købelystne kunder til hinanden (link) vi sælger designer tøj, tjek evt. www.ellaschmidt.dk

Det var vist lige det Nina var inde på :) Jeg må dog indrømme, at jeg er lidt skeptisk over for det her linkbytteri... tvivler på at det er noget der giver særlig meget - medmindre der er nogen der har gode erfaringer med det? En anden ting er, at jeg vil helst ikke have links på min side, da jeg gerne vil holde den så simpel som muligt. Men Ninas idé med at sende postkort eller brochure med vare, synes jeg egentlig er meget god... der kan kunderne jo også straks se varene og forhåbentlig blive grebet af hvor fantastiske de er :-D

Mvh Signe

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 12:17

Hej!

Prøv at kigge på www.rabatus.dk - vi skal nok kunne sende noget salg til dig. Det er gratis at tilmelde dig og du betaler kun hvis du sælger noget. Du kan klikke på linket i bunden af vores side (Butiks logind).

Jeg sætter dig gerne gratis på forsiden en uges tid så kan vi jo se om der sker noget. Dette tilbud gælder selvfølgelig også for andre Amino'er.

Den kommission i betaler er noget i selv fastsætter – i er selv de bedste til at afgøre dette. Vi har butikker der betaler 1% og
nogen der betaler 25%. Det er noget der selvfølgelig skal passe til din forretning. Ud af kommissionen som butikken betaler - giver Rabatus 70% tilbage til forbrugerne som så er deres rabat. Så ved 10% får forbrugerne typisk 7% tilbage. Rabatus beholder de sidste 3%.

Med venlig hilsen

Martin Andersen 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Signe. Du sælger personlige smykker! Smykker som du har lagt din personlighed i.

Efter min mening er det eneste der er i vejen med din side, at den er alt for upersonlig.

Du skriver selv at dit salg til venner og bekendte går rigtig godt. De kende dig kan lide dig og du har måske en god historie.

Folk der vil handle hos dig vil ikke bare have et stykke guld eller sølv, de betaler for et stykke af dig, din historie.

Din historie skal man lede efter, den er gemt væk under et upersonligt ord ”profil”.

Nu tager jeg bladet fra munden og sige det lige som jeg opfattede det, jeg syntes at det var en elendig historie jeg læste, upersonlig du skriver ikke ”jeg startede”, men derimod ”Signe Njust startede” bortset fra at man ikke starter med at lave smykker, man begynder, så vil en god historie med ”det hele begyndte da…” være meget bedere.

Dit foto det er ”en ommer” det første jeg tænkte var, det ligner en af de spåkoner som man møder uden for spanske indkøbscentre.

Misforstå mig ikke, jeg er sikker på du er en køn pige, men måden billedet er taget på, måden dit hår sider på og korset der lige er med i beskæringen, virkede direkte uhyggeligt på mig. (jeg er uddannet reklamefotograf). Når jeg så bagefter læser om din interesse for det ”overnaturlige” så tænker jeg, lad mig komme væk.

Jeg syntes at du skal få fat på en rigtig dygtig tekstforfatter, en dygtig fotograf, og få Signe Njust meget mere frem på siden.

Hvis folk køber dig, så køber de også dine smykker.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 12:46

Hej Martin,

Tusind tak! Det lyder som et spændende koncept, som jeg lige vil kigge nærmere på ved lejlighed :)

Mvh Signe

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)