Hej Signe 3. Prøv at kigge på amazon.co.uk de har en indkøbskurv som jeg syntes fungere rigtig godt. Man har altid et overblik over hvor meget og hvad man køber. De har brugt millioner på usability analyser så mon ikke at man også generelt kan regne med at det resultat de er nået frem til er noget nært det optimale.
I forhold til det med et eksklusivt design prøve at kigge på http://www.kb-rogeri.dk/ (bare for at være en smule selvfed vælger jeg naturligvis en side vi selv har været inde over Jeg er sikker på Henning Wraae kan være behjælpelig i den forbindelse. Jeg vil give dig ret i at shoppen er meget pæn i forhold til dagens standard, men hvis man sælger et udpræget luksusprodukt så skal det bare være meget bedre, når man komme på siden skal man tænke "wau!". Håber du forstår hvad jeg mener. /Peder |
Tak til jer der har svaret... sætter stor pris på jeres feedback og gode råd :)
Der er nu over 300 der har læst indlægget og over 100 der har være inde og kigge på siden, men kun tre har svaret!?
Jeg sætter virkelig stor pris på alle former for feedback, også selvom det bare er småting og også selvom du ikke er ekspert på området.
Jeg forventer ikke uddybende forklaring, hvis der er noget jeg ikke forstår (selvom det da er værdsat).
Så vær ikke bange for at smide en kort bemærkning... skal nok lade være med at jagte dig ;)
På forhånd tak!
Peder TakeTwo.dk:3. Prøv at kigge på amazon.co.uk de har en indkøbskurv som jeg syntes fungere rigtig godt. Man har altid et overblik over hvor meget og hvad man køber. De har brugt millioner på usability analyser så mon ikke at man også generelt kan regne med at det resultat de er nået frem til er noget nært det optimale.
I forhold til det med et eksklusivt design prøve at kigge på http://www.kb-rogeri.dk/ (bare for at være en smule selvfed vælger jeg naturligvis en side vi selv har været inde over
), du skal naturligvis ikke have en side i samme stil men en side som emmer af det samme niveau af eksklusivitet.
Må indrømme at jeg ikke helt kan se hvad der er så specielt ved Amazons kurv... den ligner umiddelbart alle andre, efter min mening.
Men det er sgu en flot side du har været inde over... I get the picture :) Men sådan en løsning koster vel?
Jeg tager gerne imod gode tilbud :D
Mvh Signe