Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - ingen kunder!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skovkjer,

Tak for dine indput :) Jeg må have fat i en der kan hjælpe mig med noget branding :)

skovkjer:

Signe. Du sælger personlige smykker! Smykker som du har lagt din personlighed i.

Efter min mening er det eneste der er i vejen med din side, at den er alt for upersonlig.

Du skriver selv at dit salg til venner og bekendte går rigtig godt. De kende dig kan lide dig og du har måske en god historie.

Det er nu ikke kun venner og bekendte, men faktisk hovedsageligt folk der kommer ind fra gaden... altså folk der ikke kender mig.

skovkjer:

Dit foto det er ”en ommer” det første jeg tænkte var, det ligner en af de spåkoner som man møder uden for spanske indkøbscentre.

Misforstå mig ikke, jeg er sikker på du er en køn pige, men måden billedet er taget på, måden dit hår sider på og korset der lige er med i beskæringen, virkede direkte uhyggeligt på mig. (jeg er uddannet reklamefotograf). Når jeg så bagefter læser om din interesse for det ”overnaturlige” så tænker jeg, lad mig komme væk.

Haha... det gav mig faktisk et virkelig godt grin at læse! :-D Men der er nok noget om sagen, så det laver jeg om :)

Mvh Signe

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:53

SigneN:

Det er nu ikke kun venner og bekendte, men faktisk hovedsageligt folk der kommer ind fra gaden... altså folk der ikke kender mig.

Det er jo super godt, prøv at tænke på hvad spørger de dig om? hvad fortæller du dem, hvad fik dem til at købe. Skriv det ned og prøv så om du kan overføre de ting til din side.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:20

God idé... det vil jeg klart gøre :)

Så, nu har jeg skiftet billedet... stadig ikke topprofessionelt, men forhåbentligt bedre end før ( og indtil jeg får en fotograf til at hjælpe mig)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:26
Hej Signe.

Jeg synes at du har fået en masse god feedback herinde, så jeg vil blot skyde en hurtig én ind fra højre.
Hvis jeg skulle købe smykker i den prisklasse, online så ville jeg gerne vide hvad jeg købte.

Det er utroligt svært, udfra de nuværende billeder at vurdere hvor store vedhængende er, hvor lang kæden er osv. Jeg tror det ville hjælpe dig, at have et billede af hvert smykke, på en person. Det behøver ikke nødvendigvis være en smuk model, du kan skære hovedet af, hvis du vil - men bare at se en halskæde på en hals, tror jeg ville hjælpe folk til at forstå hvad de købte.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:56

Her er en lille kommentar fra mig:

Jeg hader at "scrolle" gennem lange lister af prodeukter - hvad med at inddele smykkerne i flere undergrupper, så de kan være på én side. Jade-smykker for sig, nogle andre smykker for sig evt. i flere spalter.

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:18

Jeg er helt uenig med dig Statement.

Jeg har selv med fuldt overlæg lavet lange scrollingslister i min shop for at undgå at kunderne skal sidde og klikke og klikke og klikke og klikke i en uendelighed gennem en masse grupper.

Hvis kunden scroller derud af, vil han/hun også se produkter på sin vej, som måske ikke var blevet set, hvis de lå i en uinteressant eller ukendt gruppe.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:22

Hej med dig signe

har kigget på din hjemmeside og ja den trænger til at se lidt mere ud af luksus:)

dine smykker er rigtige flot lavet, men jeg kunne aldrig finde på at købe noget der var forgyldt så tror det er en god ide og ligge nogle priser ind på ting lavet af rigtig guld:)

mvh diesel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:31
froebutikken.dk:

Jeg er helt uenig med dig Statement.

Jeg har selv med fuldt overlæg lavet lange scrollingslister i min shop for at undgå at kunderne skal sidde og klikke og klikke og klikke og klikke i en uendelighed gennem en masse grupper.

Hvis kunden scroller derud af, vil han/hun også se produkter på sin vej, som måske ikke var blevet set, hvis de lå i en uinteressant eller ukendt gruppe.

Der er vel ikke noget i vejen for, at beholde den nuværende opdeling samtidigt med, at man laver alternative måder at navigere på.
Nogle er til den ene slags og nogen er til den anden. Jeg kan ikke forestille mig, at man taber på det.

Man kunne eksempelvis beholde menuen og opdelingen som den er nu, og nedenunder lave en "sorter efter"-agtig ting, hvor man eksempelvis kan se ting efter farve eller pris - eller materialer.
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:38

Hej igen

Ja den med postkort eller brochurer ville nok også passe bedre ind i vores og ikke mindst designerens kram.

Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:42

ALT ALT for meget tekst. Jeg gider ikke læse om GULD osv... jeg vil sku se varen med det samme. Du har jo nogle vare men det tager jo for evigt at læse alt det tekst... 

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)