Hej aminoer, Jeg håber I vil være behjælpelige med lidt feedback på min webshop. Jeg åbnede i sensommeren og har kun haft nogle få kunder siden da. Jeg har mellem 15-40 besøgende pr. dag, afhængig af om jeg bruger Adwords eller ej. Jeg har arbejdet lidt med SEO og har også en hel del relevante sider med høj PR, der linker til min side, men der er stadig mere der kan gøres. Jeg vil naturligvis gerne have flere besøgende i shoppen, men det primære er bare, at de besøgende der er, ikke køber noget! Jeg ved ikke hvad der er almideligt at forvente koverteringsmæssigt... hvor mange besøgende skal jeg have før en kunde køber noget? Jeg har en fysisk værksteds-butik, hvor jeg sælger masser af smykker, så jeg ved det ikke er produktet der er noget galt med. Jeg har haft nogle kunder der har fundet mig på nettet, ringet til mig og derefter handlet enten gennem webshoppen eller min butik, så noget tyder på, at kunderne ikke føler sig helt trygge ved at handle via min hjemmeside. Selvfølgelig er der mange der gerne vil se et smykke før de køber det, og mine smykker er da også noget dyrere end mange af dem man ellers kan købe online, men det burde ikke være en undskyldning, da der jo er masser af andre velfungerende webshops, der sælger dyre accessories og lign. Min egen tanke er at forsiden skal laves om, så den er mere tillidsvækkende. Har selv nogle ideer hertil, men vil meget gerne høre hvad I synes er vigtigt? Desuden har jeg opdaget, at den lyserøde baggrundsfarve er noget kradsbørstig på nogle skærme. Jeg ved ikke om det er noget som kunne skræmme folk væk? Det er trods alt kvinder jeg henvender mig til, men alligevel. Problemet er bare, at det shopsystem jeg bruger (Dandomains) er noget begrænset i udvalget af farver og har svært ved at finde en der passer bedre. Hvad synes I? Så er der selvfølgelig den vigtige detalje, at smykkerne bliver produceret på bestilling, hvilket vil sige at jeg har en leveringstid på mellem 7-20 dage. Jeg er godt klar over, at jeg mister en del kunder på en lange leveringstid, men kan det have betydning for at stort set INGEN køber noget?? Det er en større udgift for mig og temmelig tidskrævende, hvis jeg skal producere alle smykkerne, så de er på lager. Så det er et tiltag jeg kun vil foretage, hvis det er virkelig betydningsfuldt. Jeg sætter stor pris på jeres hjælp - alle former for feedback er velkomment! Med venlig hilsen, Signe Njust |
Hej
Jeg savner et link til din side :-)