Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. affiliate-side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne have en affiliate-side, men jeg er lidt i tvivl om hvad den skal handle om. Jeg vil super gerne have en om konkurrencer da der også er mange kampagner man kan markedsføre. Problemet/det der bekymre mig er bare at der er så mange sider om konkurrencer...

Nogle der har nogle forsag?

Mvh.

Christina

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:23

Jeg har en mindre liste med 160 +/- forslag du kan kigge på her - http://affiliatesite.dk/alle-nicheideer/

Men jeg vil anbefale noget, som du har interesse for. Ellers kan du godt risikere at gå død i det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Hej Jonas

Tak for din hurtige kommentar.

Konkurrencer er også noget interessere mig meget for, da jeg også har arbejdet meget med email marketing

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:39

Jeg kan ikke anbefale en konkurrence side ;)
- da den vil være i konkurrence med min ;)

Du kan evt. Lave en blog eller en side om noget du interesserer dig for. Du kan tjene ca. 10-12 øre pr. Besøgende på dit website :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Hvordan regner du med at man kan tjene 10-12 øre per visning? - er det de "køb" nogle af sine seere foretager, og så fordeler f.eks. 200 kr. ud på hver besøgende?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:13

Adsense.
Trafik = penge.
Jeg får ca. 10-12 øre pr. Besøgende.. Ved ikke om det er normalen..
Så kan du lave affiliate derudover, som jo egentlig bare er andre typer annoncer..

Men skriv om noget der interesserer dig.. skab en base af læsere/kunder og Sæt annoncer på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Tak for dit råd :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 11:53

Christina.nielsen:
Hvordan regner du med at man kan tjene 10-12 øre per visning? - er det de "køb" nogle af sine seere foretager, og så fordeler f.eks. 200 kr. ud på hver besøgende?

Det kommer an på vildt meget. Men din pris kan udregnes på indtjening/besøgende. Alt efter hvad du vælger, kan du have en super lav, eller hvis du finder noget virkelig specielt niche-præget og får ekstremt målrettede besøgende, kan du stå med en vildt høj gennemsnits indtjening.

EuroAds har så vidt jeg husker rigtig mange former for konkurrencer, surveys og andet i den dur. Prøv hos dem, hvis konkurrencer er hvad du vil kæmpe med.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:59

Så du anbefaler Euroads? - du så måske ikke kontant i sidste uge..
Jeg kan på det kraftigste fraråde de surveys de leverer. Surveys er kun til gene for brugerne. (Også Orville Media - nu weloveleads, skal man passe på med)

Siden jeg startede min side i 2014, har jeg aldrig delt en survey.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 12:04

Mark Källstrøm:
du så måske ikke kontant i sidste uge..

Har ikke adgang til særlig mange kanaler, så nej, kontant ser jeg ikke. Jeg kender godt til Orville Media og deres bullshit.

Men hvis du har erfaring med EuroAds, og dårlig deraf, så helt cool. :) Jeg kan bare huske, at de gør i konkurrencer og det, så derfor jeg smed den på bordet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)