Det virker helt sygt at vi som danske virksomheder ikke bliver oplyst om sådan en ændring. Der er 2 uger til dette krav går i luften og alle danske virksomheder risikere bøder. Jeg synes at de skal lære at oplyse deres målgruppe MEGET BEDRE! Jeg har selv lige sendt dem en mail for at få dokumentation på om man som Online Tjeneste(B2B) skal have dette. Gad vide hvor knappen kommer til at være her på Amino....? |
Auto svar EF:
Vi besvarer som udgangspunkt almindelige forbrugerspørgsmål inden for fem hverdage. Andre henvendelser vender vi tilbage til hurtigst muligt og som udgangspunkt inden for 15 hverdage.
Ønsker du at oprette en klagesag, beder vi dig benytte vores http://www.forbrugereuropa.dk/Klag/Start-din-klage
På vores hjemmeside www.forbrugereuropa.dk finder du svar på en lang række informationer om dine rettigheder som forbruger i EU.
Venlig hilsen
Forbruger Europa er en del af et europæisk netværk af forbrugercentre, der samarbejder på tværs af grænserne for at hjælpe forbrugere med problemer i forbindelse med køb over grænserne i EU. Forbruger Europa er finansieret af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og EU-Kommissionen.
I forbindelse med besvarelsen af din henvendelse registrerer og behandler vi visse oplysninger om dig i vores elektroniske sagsbehandlingssystem. Vi opfordrer dig til at læse vores persondatapolitik.
----------------------------------------
Indenfor 15 dage?! Så har jeg 2 dage til at tilpasse mig jeres manglefulde nye klagesystem.
Jeg er helt enig i at forbrugere skal være godt stillet, men hvad med lige at oplyse ALLE VIRKSOMHEDER.
Burde sådan en besked ikke sendes ud i e-boks til alle virksomheds ejere?