Vi har tidligere, med stor success, været på banen med et godt tilbud til alle jer Aminoer. Dette tilbud gælder i øvrigt stadig og kan ses her: IP Omstillingsanlæg Det nye tilbud vi vil give jer er på vores hostede Spam Filter løsning, som vi er meget stolte af. Det er et spamfilter der fungere på den måde at det stopper spam og virus før det rammer jeres mailserver og/eller jeres email-klient. Vores spamfilter arbejder med flere forskellige levels for spammails. Helt simpelt kan man dele det op 3 niveauer. "Ren mai Alle blokerede mails gemmes i en periode på serveren og kan frigives af firmaets IT-administrator eller ved at bede Define-IT om det. Og nu til tilbudet: Vi tilbyder alle der gerne vil prøve systemet, at prøve det gratis i 14 dage. Nå i så er blevet rigtigt glade for det og ønsker at fortsætte med det vil vi tilbyde jer 50% rabat på det månedtlige abonnement. Det eneste i skal gøre, er at ringe til os eller skrive på info(snabel)define-it.dk, og huske at fortælle i er Aminoer, og ønsker teste vores spamfilter. Jeg håber ikke jeg træder Hr. Thorborg for meget over tagerne ved at tilbyde hans brugere denne løsning God jul til jer alle... |
Uuuh jeg kan lugte en battle :D
Så må vi se om Martin har et es i ærmet :D men der burde jo være plads til begge
- nej hvis der er noget jeg savnede er det nok en reel test af de to( for ikke at sige alle) spamfiltre på markedet.
God jul og godt nytår! - Simon Z.