Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et godt tilbud til alle Aminoer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere, med stor success, været på banen med et godt tilbud til alle jer Aminoer. Dette tilbud gælder i øvrigt stadig og kan ses her: IP Omstillingsanlæg

Det nye tilbud vi vil give jer er på vores hostede Spam Filter løsning, som vi er meget stolte af.

Det er et spamfilter der fungere på den måde at det stopper spam og virus før det rammer jeres mailserver og/eller jeres email-klient.

Systemet er bygget op af flere af de førende produkter på markedet indenfor antispam og antivirus, hvilket gør den meget effektiv. Man kan kort beskrive systemet på følgende måde(klip fra vores hjemmeside Smile):

Vores spamfilter arbejder med flere forskellige levels for spammails. Helt simpelt kan man dele det op 3 niveauer. "Ren maiIP-telefoni. spamfilter, webbackupl", "Måske spam" og "Helt sikker Spam".

"Ren mail", sendes direkte videre til virksomheden.

"Måske spam"
, gemmes på serveren, og der sendes en besked til brugeren om, at vi har blokeret denne mail. Brugeren har i denne mail mulighed for at frigive mailen ved et enkelt klik, og modtager derefter denne.

"Helt sikker spam"
, gemmes på serveren. Brugeren får ikke at vide, at denne er blokeret og skal altså ikke bruge ressourcer på at slette disse.

Alle blokerede mails gemmes i en periode på serveren og kan frigives af firmaets IT-administrator eller ved at bede Define-IT om det.

Og nu til tilbudet:

Vi tilbyder alle der gerne vil prøve systemet, at prøve det gratis i 14 dage. Nå i så er blevet rigtigt glade for det og ønsker at fortsætte med det vil vi tilbyde jer 50% rabat på det månedtlige abonnement.

Det eneste i skal gøre, er at ringe til os eller skrive på info(snabel)define-it.dk, og huske at fortælle i er Aminoer, og ønsker teste vores spamfilter.

I kan læse mere om løsningen og vores andre produkter her: Antispam

Jeg håber ikke jeg træder Hr. Thorborg for meget over tagerne ved at tilbyde hans brugere denne løsning Big Smile Ellers må du jo slette mit indlæg  Martin Embarrassed

God jul til jer alle... 

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:02

Uuuh jeg kan lugte en battle :D

Så må vi se om Martin har et es i ærmet :D men der burde jo være plads til begge

- nej hvis der er noget jeg savnede er det nok en reel test af de to( for ikke at sige alle) spamfiltre på markedet.

God jul og godt nytår! - Simon Z.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:05

I er mere end velkommen til at komme med alle de tilbud i vil :-)
Held og lykke med det.

Dbh Martin

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:21

Ja Simon martin er pænt ligeglad for han kan se moneterne flyve ind på kontoen :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:11

Ørts:

Ja Simon martin er pænt ligeglad for han kan se moneterne flyve ind på kontoen :D

Det har nu ikke noget med det at gøre, Amino er for alle, også mine konkurrenter.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 08:38

Martin Thorborg:
I er mere end velkommen til at komme med alle de tilbud i vil :-)
Held og lykke med det.

Tak for det og god jul herfra.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:51

Martin Thorborg:

Ørts:

Det har nu ikke noget med det at gøre, Amino er for alle, også mine konkurrenter.

Dbh Martin

Martin: Yes.

God holdning Smile.

/Jesper
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:22

Hej Kenneth.

Nu er jeg ikke kendt inde for spam området,så derfor undre jeg mig (tilgiv min uvidenhed om spam).

Men hvorfor er det, at folk skal vælge denne løsnig, i stedet for fx. thunderbird programmet  som er gratis og har spamfilter indbygget?  (Eller gmail, som kan tage POP adresser også).

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 11:37

Hej Grandholm

Fordelen ved denne løsning er at den stopper spam og virus før den rammer brugerens mailserver og/eller klient.

Den fungere på den måde at man ændrer domænets MX-record til at pege på vores antispam-servers. Dvs. at alt firmaets mails ryger den vej forbi inden den sendes videre til firmaet, efter den er blevet godkendt som en ok mail. De firmaer vi allerede har kørende på løsningen er meget begejstret, da de har oplevet en drastisk fald i spammails, og det er uden at der samtidig stoppes falske positiver. Altså mails der ligner spam men ikke er det.

I firmaer med flere brugere og egen mailserver, sparer man en masse processorkraft på serveren ved det at den måske kun skal behandle et sted mellem 20%-50% af de mails der ellers ville ramme den. Og den skal ikke bruge ressourcer på at finde ud af om det er spam eller reel mail.

De gratis programmer du nævner er jo nogle der skal installeres direkte på hver enkelt pc. Og så vidt jeg ved sætter de vidst også en reklame i bunden af hver mail, nå man sender. Det er ikke alle firmaer der er interesseret i denne reklame påhæftet deres mail.

Jeg ved ikke så meget om hvordan gmail virker med POP3 konti. Kan du tilmelde dit eget domæne til gmails antispam kontrol og dirigere mailen den vej omkring? Eller er det kun til gmail-adresser?

Håber dette var svar på dit spørgsmål :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 11:42

Glemte også at sige at jeg mener vores løsning er mere effektiv end de fleste andre :)

Vi har liveopdatering af vores spam-filtrer og antivirus-definitioner, flere gange om dagen fra flere forskellige databaser på nettet. Men det er jo bare at tage en gratis test i 14 dage, så i kan se forskellen...Geeked

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)