Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP omstillingsanlæg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino bruger.

Nu det vores tur til at betale tilbage for alt det vi har fået her på amino.dk

Vi vil derfor gerne tilbyde alle Amino brugere et billigt professionelt omstillingsanlæg, med alt hvad der høre til... Pausemusik, music-on-hold, voicemail og meget mere...

Der er tale om hosted omstillingsanlæg, som står hos os. Vi klare drift og service og i skal bare tænke på at snakke til billige penge.

Samtalepriserne er ganske fine. Hvis vi tager trafik til danske fastnet numre, koster det kun 6 øre pr. min. hvilket er under halv pris i forhold til TDC´s normale takster.... Der er mange penge at spare både for enkeltmandsfirmaer, samt firmaer med flere lokalnumre.

Udlandssamtaler er også meget billigere... tjek dem på vores hjemmeside :)

Nå til snakken.

Vi tilbyder alle Amino brugere gratis oprettelse samt 15 % på den månedlige pris.

Det eneste det kræver er at i har internet en fornuftig internetforbindelse.

I kan se meget mere på www.Define-IT.dk

Hvis i vil høre mere, eller måske have et tilbud er i meget velkomne til at sende en mail af sted til os på info@define-it.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:10

Hej Jonas.

Jeg er ny her på siden, og bladre bare lidt rundt for at se hvad der er af spændende ting og så støtte jeg på dit indlæg.

Jeg har hørt meget om IP Telefoni og har nogle spørgsmål i den forbindelse, jeg håber du kan hjælpe med... Hvem ved måske du har en kommende kunde i mig Smile

1. Hvordan er talekvaliteten?
2. Kan vi beholde vores nuværende telefonnummer hvis vi skifter?
3. Jeg har i dag 3 telefoner i virksomheden som vi bruger en del. Vores regning ligger på ca. 5000 kr. pr. kvartal. Vi har hovedsageligt opkald til danske numrer. Hvor meget vil du skyde på vi kan sparer hvis vi skifter til jer?

Jeg glæder mig til at høre fra dig, da telefonen er en nødvendig udgift jeg gerne ville kunne sparer penge på...

mvh

Hansen-Skilte 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 16:19

Hej Hansen-Skilte

Velkommen her på siden, der er mange spændende emner og gode råd at finde.

Håber jeg kan hjælpe dig.

1: Den er rigtig god, på højde med normal fastnet linie det der hedder en pstn.

2: Ja. Nu skriver du godt nok du har 3 telefoner i din virksomhed. Er de alle sammen til 1 bynummer eller har du 3 numre på dem ? Det tager ca. 30 dage at flytte et nummer. Så skal man huske at med vores ip telefoni har man ubegrænset linier. Altså du skal ikke have isdn for at kunne have 2 i kø. Med 1 linie hos os til 19 kr. pr. md. kan du have 100 i kø på samme tid for den sags skyld også 200.

3: Det kommer lidt an på hvor meget du ringer til mobil og fastnet. Men du kan spare op til 80% af din regning.

Håber det var de svar du havde ventet. Du er meget velkommen til at stille flere herinde samt på email.

Hilsen

Jonas Tirpan

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 08:03

Tak for dit svar.

Vi har kun et nummer ind, som alle 3 telefoner er koblet på. Det ville være rart at kunder kan ringe ind uden at få optaget nå vi taler i telefon, men i stedet ryge i kø.

At spare helt op til 80% af regningen er jo svært at sige nej til. Hvad er jeres priser trafikpriser til henholdsvis mobil og fastnet?

Det eneste jeg er lidt bekymret for stadig er om kvaliteten er i orden. Det ville være rart om man kunne teste løsningen nogle dage inden man beslutter sig. 

Hilsen
Klaus

Hansen-Skilte 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 10:10

Hej Klaus

Kunden vil aldrig få optaget. Så slipper man for sure kunder der hele tiden siger de ikke kunne komme igennem.

Vores samtale priser ser sådan ud:

Dansk fastnet: 6 øre.

Dansk Mobil: 64 øre.

Derudover er det også meget billigt at ringe til udlandet.

fx.  Kina: 43 øre. i min.

Men du kan se alle vores samtalepriser her: http://www.define-it.dk/index.php?page=19 

Det er muligt at du kan få lov til at teste det.

Hvis du ringer til 70 23 13 30 og spørg efter Jonas eller du kan sende en mail på info@define-it.dk Så kan vi aftale det.

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 13:01

Jeg har i dag modtaget en lækker, lækker ip telefon fra Define-IT.

Den var lige til at sætte i min router, så hoppede den på deres anlæg og jeg kan ringe fra den.
Indtil videre har jeg foretaget en håndfuld opkald fra den og kvaliteten har været helt i top. Ingen forskel fra min normale telefon.

Jeg har fået lov at teste en uges tid, så jeg skriver tilbage her hvordan testen er gået. Indtil videre har det været en meget positiv oplevelse og Define-IT virker til at have styr på det.

mvh
Klaus

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:32

Du skriver at det koster 64 øre pr. min til DK mobil, men på jeres side står der 120 øre pr. min.  - Hvilket er det korrekte?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 03:09

Hej Bacardil

Begge priser er rigtige.

Det koster 1.20 mellem 8:30 - 19:00  og fra 19:01 - 8:29 koster det 64 øre.

Dog kommer prisen ned på 1.18 mellem  8:30 - 19:00 pr. d.1/1-08

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 14:17

Så har jeg testet og testet i lidt over en uge... Jeg må indrømme jeg er MEGET positivt overrasket.

Lyden er fantastisk, og systemet fungere rigtigt godt.

Jeg har bestilt en løsning hos Define-IT nu, og glæder mig til at få sat det rigtigt op.

Jeg kan helt sikkert anbefale andre Aminoer denne løsning. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)