Hej alle Amino bruger. Nu det vores tur til at betale tilbage for alt det vi har fået her på amino.dk Vi vil derfor gerne tilbyde alle Amino brugere et billigt professionelt omstillingsanlæg, med alt hvad der høre til... Pausemusik, music-on-hold, voicemail og meget mere... Der er tale om hosted omstillingsanlæg, som står hos os. Vi klare drift og service og i skal bare tænke på at snakke til billige penge. Samtalepriserne er ganske fine. Hvis vi tager trafik til danske fastnet numre, koster det kun 6 øre pr. min. hvilket er under halv pris i forhold til TDC´s normale takster.... Der er mange penge at spare både for enkeltmandsfirmaer, samt firmaer med flere lokalnumre. Udlandssamtaler er også meget billigere... tjek dem på vores hjemmeside :) Nå til snakken. Vi tilbyder alle Amino brugere gratis oprettelse samt 15 % på den månedlige pris. Det eneste det kræver er at i har internet en fornuftig internetforbindelse. I kan se meget mere på www.Define-IT.dk Hvis i vil høre mere, eller måske have et tilbud er i meget velkomne til at sende en mail af sted til os på info@define-it.dk
|
Hej Jonas.
Jeg er ny her på siden, og bladre bare lidt rundt for at se hvad der er af spændende ting og så støtte jeg på dit indlæg.
Jeg
har hørt meget om IP Telefoni og har nogle spørgsmål i den forbindelse,
jeg håber du kan hjælpe med... Hvem ved måske du har en kommende kunde
i mig
1. Hvordan er talekvaliteten?
2. Kan vi beholde vores nuværende telefonnummer hvis vi skifter?
3. Jeg har i dag 3 telefoner i virksomheden som vi bruger en del. Vores
regning ligger på ca. 5000 kr. pr. kvartal. Vi har hovedsageligt opkald
til danske numrer. Hvor meget vil du skyde på vi kan sparer hvis vi
skifter til jer?
Jeg glæder mig til at høre fra dig, da telefonen er en nødvendig udgift jeg gerne ville kunne sparer penge på...
mvh
Hansen-Skilte