Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortlogo.dk - få de rigtige betalingskort på din webshop - vælg, sortér og download.

Side 2 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Det er en rigtig god service :-)

Mvh. Sarah

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SSL er nok en god ide. Tak for input :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at sætte kort logo ind på min webshop i maksimal størrelse, men det er stadig utrolig småt. Er det mg der laver en fejl eller?

Btw, forslag til logo

DAO (Under fragt)

et form for ssl besvis logo (Så man kan vise der er sat ssl op.

desuden tænker jeg også visadankort logo

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Btw fødevarekontrol mærke /smiley ordning kunne være relevant, for sælger mn fødevare skal man henvise til sin kontrolrapport på sin hjemmeside.

Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg tror "Eriksam" mener med "hvad går det ud på?" er at hvad meningen, forretningsmodellen er for at tilbyde sådan en god service helt gratis, uden betaling.

Det var i hvertfald det jeg selv tænkte da jeg klikkede ind på hjemmesiden, og ikke kunne finde ud af hvordan man betalte for logoerne da det åbenbart var gratis, uden noget skjult formål for indtjening.

Fandt så ud af at det er et Web/design firma (BulletDesign) der står bag siden, så formålet må altså være at tilbyde en gratis service som reklame for en betalt service (hjemmesidedesign). Altså ligesom Dinero, Amino, GratisDNS.dk og mange flere også gør.

Så gav kortlogo.dk lige pludselig mere mening for mig, og andre der måske også undrede sig over det samme.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

zaja.dk:

Det jeg tror "Eriksam" mener med "hvad går det ud på?" er at hvad meningen, forretningsmodellen er for at tilbyde sådan en god service helt gratis, uden betaling.

Det var i hvertfald det jeg selv tænkte da jeg klikkede ind på hjemmesiden, og ikke kunne finde ud af hvordan man betalte for logoerne da det åbenbart var gratis, uden noget skjult formål for indtjening.

Fandt så ud af at det er et Web/design firma (BulletDesign) der står bag siden, så formålet må altså være at tilbyde en gratis service som reklame for en betalt service (hjemmesidedesign). Altså ligesom Dinero, Amino, GratisDNS.dk og mange flere også gør.

Så gav kortlogo.dk lige pludselig mere mening for mig, og andre der måske også undrede sig over det samme.

Sådan kan du godt tolke det. Der er i hvert fald ikke reklamer på, og meningen med siden er heller ikke at det skal være kommercielt i noget omfang. Har egentlig blot udviklet det, fordi jeg oplevede kunder der ville have ViaBill logoet ind sammen med deres andre kort - heraf tænkte jeg der sikkert var andre der stod i samme situation :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Har prøvet at sætte kort logo ind på min webshop i maksimal størrelse, men det er stadig utrolig småt. Er det mg der laver en fejl eller?

Btw, forslag til logo

DAO (Under fragt)

et form for ssl besvis logo (Så man kan vise der er sat ssl op.

desuden tænker jeg også visadankort logo

Send et link til din webshop i en PM, så kan jeg lige undersøge det.

Fødevaremærke (elite smiley) er helt sikkert noget der kommer på : -)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu tilføjet følgende logoer:

  • Emærket
  • Trustpilot
  • Elitesmiley logo
  • Smiley logo
  • Sydbank
  • DAO
  • Postnord
  • Clearhaus
  • Freepay
  • Nyt EAN logo

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Btw fødevarekontrol mærke /smiley ordning kunne være relevant, for sælger mn fødevare skal man henvise til sin kontrolrapport på sin hjemmeside.

Sådan et mærke skal altid have et link til kontrolrapporter, så er nok ikke så brugbart lige i dette tilfælde.

Eller super-initiativ fra Bull Yes

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

erjegher:

Btw fødevarekontrol mærke /smiley ordning kunne være relevant, for sælger mn fødevare skal man henvise til sin kontrolrapport på sin hjemmeside.

Sådan et mærke skal altid have et link til kontrolrapporter, så er nok ikke så brugbart lige i dette tilfælde.

Eller super-initiativ fra Bull Yes

Mange tak Brian. Man kan bare downloade kildekoden nederst når man generere logoerne, og er man lidt teknisk kan man tilføje <a href=""> </a> rundt om img tagget :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 8 (76 indlæg)