Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod at handle med firmaet BZ-Sleeping og Jan Topp-Odgaard

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan også godt forstå din frustration, - da jeg p.t. står i nøjagtigt samme problemer som dig. Man har lyst til at skrige og råbe ud til verden hvor uretfærdig denne kunde er. Jeg har faktisk også selv engang skrevet et indlæg i stil med dit, - men en klog Amino'er gjorde mig opmærksom på at det ikke var særligt smart at udstille folk i sådan en gabestok. Så jeg fjernede indlægget, selvom det kostede lidt kroner. Ikke nok med at indlæggene kan læses hér på Amino, kan de altså også efter få timer findes på Google's søgeresultater, og hér kan du altså ikke slette dem ;0))

Der kan være 1.000 grunde til at en virksomhed er kommet i vanskeligheder, - og så længe der ikke er faldet dom i sagen, så synes jeg faktisk det er unfair at hænge folk ud. Tænk sig nu, hvis det var én selv, som pludselig kom i vanskeligheder. Så er det sidste man ønsker, da så absolut at blive udstillet. Men tro mig, - jeg kender din frustration, men synes alligevel du skal tænke dig godt om... Blot et lille råd, fra en Amino'er som blev klogere...

Mange hilsner, og god jul til alle.

Anette Lykke 

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 20:21

Jeg har bl.a. en underskrevet skyldnererklæring, så der er ingen tvivl om at BZ Sleeping/Jan Topp Odgaard skylder os pengene. Jeg er også meget opmærksom på at man som virksomhed kan komme i likviditetsproblemer, det er en ærlig sag.

Det som har været det grænseoverskridende i denne specielle sag, er alle de løgne vi har måtte ligge ører til. Hele tiden får vi nye historier fra Jan Topp-Odgaard; vi har mindst 10 mails hvori han skriver at beløbet er overført, to overførselsbekræftelser på fax som efterfølgende viser sig at være falske, hertil kommer næsten daglig telefonisk kontakt hvori han siger; "beløbet er nu overført ... du har det imorgen". Men hver gang med samme nedslående resultat ... ikke én krone.

Jeg ved ikke om det er ulovligt at lyve om disse ting, men det er ihvertfald umoralsk! Og forhåbentligt ikke normal opførsel blandt danske virksomheder.

Derfor føler jeg mig forpligtiget til at advare andre iværksættere mod at havne i samme situation.

Men tak for jeres gode input.

Mvh.

Jesper 

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12943
Skrevet kl. 08:47

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:13

Mikkel deMib Svendsen:

Du læser vist ikke så godt. Grundloven giver RET til ytringsfrihed - ikke det modsatte. Hvis du skal komme her og påstår at bestemte Aminoer begår ulovligheder, så synes jeg du skal fortælle hvilken lov du mener de bryder - og det er altså ikke grundloven, og underbygge dine anklager.

"Skomager bliv ved din læst" kender du det udtryk? måske skulle du holde dig til det. Læse kan jeg såment godt men det kniber åbenbart lidt for dig selv.  "enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentligegøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene."  Hvilket vil sige at man står tilansvar for det man skriver!  Der er naturligvis tale om straffelovens bestemmer om injurier.

Du skal jo stadig huske på at BZ Sleeping er et anpartselskab og har Mouselab et krav mod dem må man stevne dem! Hvorfor er det så lige at  Jan Topp Odgaard skal hænges ud når han juridisk set ikke har noget med fordringen at gøre ...... tjahh det kan man vel kalde injurier?

Iøvrigt mener jeg

At det må være et krav her på Amino, at såfremt man hænge andre ud skal man forpligte sig til at orientere modparten om dette indlæget så de har en jordisk change for at forsvare sig. hvad mener I andre om det forslag?

Hilsen

Ravn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:23

Nu skal du vist lige slappe lidt af fisterløgsovs! Først kommer du med tåbelige påstande om at Grundloven forhindrer ytringsfrihed, når det modsatte faktisk er tilfældet. Herefter mener du så at man kan kalde det injurier - uden i øvrigt at ane en skid om hvilken form for dokumentation indlægsholderen har om det han siger.

Og så slutter du af med at viklle bestemme hvad vi andre må skrive her. Tror du ikke lige du skulle smutte hjem i kravlegården igen!

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 10:33

Mikkel deMib Svendsen:

Nu skal du vist lige slappe lidt af fisterløgsovs! Først kommer du med tåbelige påstande om at Grundloven forhindrer ytringsfrihed, når det modsatte faktisk er tilfældet. Herefter mener du så at man kan kalde det injurier - uden i øvrigt at ane en skid om hvilken form for dokumentation indlægsholderen har om det han siger.

Og så slutter du af med at viklle bestemme hvad vi andre må skrive her. Tror du ikke lige du skulle smutte hjem i kravlegården igen!

Bevares Hr. deMib Svendsen   

Magen til barnlig opførsel opførsel du lægger for dagen! Du må da virkeligt have det rigtigt dårligt med dig selv du har behov for at ytre dig på den primitive måde.

Hvor er det lige at jeg påstår at Grundloven forhindre ytringsdfrihed?  Jeg pointere såment bare at man er ansvarlig for det man skriver, hvilket endda fremgår af grundloven!

Ravn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:40

Når du begynder at belære mig om hvad jeg ved og ikke ved og hvad jeg skal holde mig til eller fra, så får du sgu igen med samme ske. Kan du ikke klare det så må du jo lade være med at6 lukke lort ud til at starte med.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:43

Jeg syntes at det er helt iorden at fortælle alle os aminoer, at der er personer eller firmaer der ikke leverer varen eller ikke betaler for ydelser..

Det skal selvfølgelig kunne dokumenteres, at påstanden er holdbar, for ellers kan man komme i klemme i retssystemet.

Hvordan skulle vi ellers beskytte os selv mod disse personer??

Geeked

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:36

Der er offentligt tilgængelige hjemmesider emd fupfirmaer, så man kan bestemt beskytte sig uden at hænge folk ud på Amino.

Bemærk at der ikke findes nogen ankeinstans for de firmaer uberettiget bliver hængt ud herinde, og at der i princippet ikke er nogen forældelsesfrist. Hvad der skrives herinde kan i princippet følge et firma i al evighed. Uanset om det er berettiget eller ej. Se fx. tråden om F.P. Informatics herinde.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 23:09

Hvilke andre offentlige hjemmesider henviser du til? Da de første advarselslamper begyndte at blinke, ledte vi nemlig efter hjemmesider som kunne advare imod sådanne svindlere. Men da vi ikke kunne finde nogle fik vi ideen til at skrive et indlæg her på Amino.

Og igen vil jeg understrege at det ikke er firmaets mulige likviditetsproblemer vi advarer imod. Det er alle løgnene der gør denne sag speciel!! ...og som har gjort at vi følte os forpligtet til at gøre noget for at andre små iværksættere ikke havner i samme situation.

Sidste nyt er at min advokat har sendt ham et brev både på hans privat og firmaadresse. Men som han på mystisk vis ikke har modtaget ... så nu kører sagen lidt videre ... 

I det øjeblik at vi får vores penge skal dette forum blive de første til at få det at vide.

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)