Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invester lidt penge og gør en god gerning

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det er rigtig nok. Men synes stadig det er groft... Oven i det kan man jo heller ikke få sine penge hjem igen... Så der er jo tale om et fedt koncept for MyC4.Com

Jeg troede næste det var en fed ide. Men at man bare aflevere sine penge så de kan tjene på dem det synes jeg ikke fremgår tydeligt nok!

Denne besked holder heller ikke:

Legally, it has yet not been solved for North Americans to withdraw money from MyC4.
So if you agree that you do not withdraw any money at any time from MyC4, you are most welcome on board!

Hvis de kan få penge ind kan de vel også få penge ud! Synd at de ikke informere ordentligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Remydk:
Transaction Cost: 64.62% Det synes jeg er svineri..... Det vil sige hvis jeg vil støtte en ved at låne hende eller ham penge penge til en rente på 5%. Så skal personen betale næste 70%...

Kan du ikke lige lave det regnestykke med mellemregninger?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 19:13

WOW Tommy...  Hmm

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:42

Jeg har bedt Tim Vang fra Myc4 om at redegøre for tingene her, før de bliver dømt ude på halve vinde og andre langt ude gisninger.

Dbh Martin

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 19:49

Det ville da være fedt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Remydk:

WOW Tommy...  Hmm

Det link du har givet indeholder tallene 2, 7, 2, 2, 6 og 8%. Lagt sammen er det 27%. Ganget sammen er det omkring 30%... kan ikke se hvordan du får det til  knap 65%. De skal selvfølgelig have penge for arbejdet med at finde og sortere i de potentielle lånere samt stå for indkrævningen og al papirarbejdet.

Btw: Kunne godt bruge en smilie, der giver fingeren eller rækker tunge lige nu. For at beskrive min mening om RemyDK's svar. 

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:47

Hvis du ikke selv fatter det hvorfor stiller du så et spørgsmål? Du er sku da for latterlig... 

Her kan du så se noget du ikke fik set!!!   

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 01:15

Remydk 

Har du en dårlig dag eller er du altid så negativ og kritisk over for andre?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 07:22

Nej jeg har det fint. Big Smile

Hvis du mener ham Tommy. Så burde du læse det han skriver. Han er da for dum! Surprise Det er ok at være kritisk (det er jeg jo også selv), men man skal da læse det folk skriver!

Hvis jeg virker negativ og kritisk på ander beklager jeg det!! Angel Jeg elsker jo alle! Jeg har bare ikke så meget pli som andre. Kalder en spade for en spade. Jeg er til tider også selv en spade! Men sådan er jeg Wink

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:22

Det er ligesom når vi beregner ÅOP i DK.

låner du et beløb til 10% i rente, over 12 md med et gebyr på 27% giver det en ÅOP på 105%

tager du stadig 10% rente og gebyr på 27% men ændrer løbetiden til 5 år  får du en ÅOP på 27,5%

Dette er jo ikke ensbetydende med at lånet over 12 md er 4 gange så dyrt som over 5år TVÆRTIMOD.

derfor hører ÅOP ofte hjemme hvor solen ikke skinner.

Jeg synes egentligt disse lån er på favorable vilkår når man kigger på hvilket grundlag man træffer beslutningen om at investere.

Investorerne gør det nok også ud fra den betragtning at det er et lille beløb, og hvis det misligholdes kan man så håbe på at låntager

og dennes familie har kunnet gå mæt i seng i et par måneder.

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)