Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invester lidt penge og gør en god gerning

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er da nød til lige at gøre opmærksom på mit eget mikrolånsprojekt, som jeg har lavet i samarbejde med en forening der har en repræsentant i Malawi. Vi giver godt nok ikke nogen rente, men pengene kommer igen.

Desuden får man løbende kontakt med låneren.

Mindstebeløb er 100 kroner og lad mig lige understrege at jeg ikke tjener noget på at formidle lånet.

Venlig hilsen

Nicolai Knudsen

www.HjaelpAndre.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Min kone er fra Uganda, så jeg har da en del kontakter dernede. Kunne da også godt tænke mig at vide hvor henne i landet købmanden ligger? Så kan jeg jo besøge den næste gang jeg er dernede Smile

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:21

Så håber jeg at mit alt for gode bud på godt 400 kroner til en bilmekaniker bliver accepteret. :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:06

Og nu har jeg sørme også smidt 100 EUR på en der handler med frosne fisk....... Fandt også Martins supermarked, hvor indtil videre 8% af lånet er blevet betalt tilbage. :) Godt nok højt afkast! 18% kan jeg ikke umiddelbart se nogle der accepterer lige for tiden..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:56

Til Nielsen

Der er ikke kun tale om støtte, men en faktisk investering, du kan få dine penge udbetalt igen!

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:35

Hej Skovkjer, det ved jeg nu - men hvis du ser på deres forside, så kan du se at "Withdrawal of money" er en nyhed som er dateret i fredags den 14., og jeg skrev mit indlæg den 13. ! Da jeg skrev mit indlæg, var det en meget løsere tekst som stod i FAQ'en, der stod faktisk at lige nu kunne man ikke få pengene igen men det var en funktionalitet de nok ville tilføje på et tidspunkt.

Jeg synes også den nuværende løsning (skrive en mail til en person, og så udbetaling hver 14. dag), virker midlertidig, men synes det er positivt at de tager fat på det og regner med at det bliver mere strømlinet efterhånden. Vi må lige give dem lidt tid !

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:30

Er der egentlig nogen af jer, der har et gæt på hvor mange lån der vil blive misligholdt ? Jeg kan godt se på myc4 at der foreløbig er 99% "Repaid on time", og det er jo imponerende, men jeg ville tro at 99% bliver svært at holde, efterhånden som projektet vokser.

Med en gnsn. rente på f.eks. 11% - hvis så 1 ud af 10 ikke betaler, bliver den faktiske rente -0,01%, hvis derimod 1 ud af 20 ikke betaler, bliver den faktiske rente 5,45%. Men altså, det er jo nok noget man kun kan gætte på i det her tidlige stadie i projektet .....

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:28

Renten er meget bedre end i banken, og man får jo samtidig en lille historie om dem ;)

Egentlig utroligt så meget de kan starte for små beløb...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39

Så fik jeg andet afdrag på min "investering". Jeg blev sgu i så god humør, at jeg investerede yderligere 4 k :-)
Alt hvad jeg tjener, det vil jeg geninvestere og det er sgu meget sjovt.

Dbh Martin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sku også lige smidt min sidste poker udbetaling i nogle projekter. Jeg tager dog ikke 18 % som vise andre.. Wink

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)